کد خبر: 36187
تاریخ انتشار: دوشنبه, 15 مرداد 1397 - 14:51

داخلی

»

اخبار کتاب

از یک مجموعه کتاب و اپلیکیشن در جهاد دانشگاهی رونمایی می‌شود

منبع : لیزنا
آیین رونمایی از «اپلیکیشن کتاب انتشارات جهاددانشگاهی» و «مجموعه کتب مرجع جامع مهندسی» با حضور عیسی علیزاده معاون فرهنگی جهاددانشگاهی، سه شنبه 16 مرداد همرمان با سالروز تاسیس این نهاد برگزار می شود.
از یک مجموعه کتاب و اپلیکیشن در جهاد دانشگاهی رونمایی می‌شود

به گزارش لیززنا بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی، کتب مرجع جامع مهندسی هوانوردی به سفارش مرکز تحقیقات صنعتی هوافضا و شركت بابل نو انديشان پارسيان، توسط سازمان انتشارات جهاد دانشگاهي به چاپ رسيده و به عنوان یک راهنمای فنی برای مهارت های اساسی و دانشی که برای دانشجویان هواپیما ضروری است طراحی شده است. این اطلاعات در مورد انواع هواپیماها و استفاده از سیستم های مختلف هواپیما ارائه می شود و توسط قوانین جهانی پرواز، استانداردهای کنترل هواپیما و با همکاری مدرسان هواپیمایی و صنعت توسعه داده شده است.

بر اساس این گزارش اپلیکیشن کتاب انتشارات جهاددانشگاهی که رونمایی خواهد شد دارای ویژگی هایی از جمله امکان رویت فهرست مطالب کتاب، امکان قرارگیری کتاب های صوتی، امکان استفاده ازکدها تخفیفی برای مشتریان خاص، امکان جستجو در متن کتاب ها، امکان هایلات و حاشیه نویسی در کنار متن، امکان تغییر تنظیمات درون متنی از نظر اندازه حروف ، رنگ و رنگ پس زمینه و نوع فونت، امکان جسنجوی پیشرفته کتاب ها، امکان رویت کتابهای مشابه، خرید کتاب با تخفیف 9 الی 10 درصد، دریافت نمونه کتاب پیش از خرید نهایی است.

دانلود آسان و رایگان اپلیکیشن کتاب انتشارات جهاددانشگاهی با نام jdbook از طریق گوگل پلی، سیب آپ و بازار روی موبایل ممکن است. این نرم افزار برای استفاده در سیستم عاملهای اندروید و IOS آماده شده است.

لازم به ذکر است آیین رونمایی از «اپلیکیشن کتاب انتشارات جهاددانشگاهی» و« مجموعه کتب مرجع جامع مهندسی» هوانوردی سه شنبه، 16 مرداد ساعت 10 در ساختمان شماره 2 جهاددانشگاهی طبقه دوم سالن شهید صبوری برگزار می شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: