کد خبر: 36305
تاریخ انتشار: شنبه, 20 مرداد 1397 - 09:33

داخلی

»

اخبار کتاب

«خواهرزاده جادوگر» تجدید چاپ شد

منبع : لیزنا
کتاب خواهرزاده جادوگر از مجموعه ماجراهای نارنیا اثر سی. اس. لوئیس با ترجمه پیمان اسماعیلیان در نوبت چاپ پنجم روانه بازار شد.
«خواهرزاده جادوگر» تجدید چاپ شد

به گزارش لیزنا بر اساس روابط عمومی انتشارات قدیانی، کتاب خواهرزاده جادوگر از مجموعه ماجراهای نارنیا اثر سی. اس. لوئیس با ترجمه پیمان اسماعیلیان در نوبت چاپ پنجم روانه بازار کتاب شد.

در زمان جنگ جهانی دوم و بمباران لندن، چهار خواهر و برادر به خانه‌ای خارج از شهر می‌روند تا از خطر در امان باشند. یک روز لوسی کمدی را پیدا می‌کند که از طریق آن به دنیایی جادویی می‌رود. نارنیا اسم این جهان جادویی است. او وقتی از این جهان برمی‌گردد، خواهر و برادران خود را نیز به نارنیا می‌برد. آنها می‌خواهند به کمک شیر جادویی، با جادوگر سفید شیطانی نارنیا بجنگند.

انتشارات قدیانی، کتاب خواهرزاده جادوگر، جلد اول ماجراهای نارنیا را در نوبت چاپ پنجم با قیمت 20 هزار تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار داد.

این کتاب جزو کتاب‌های برتر چهارمین جشنواره کتاب برتر کودک و نوجوان سال 1388 میباشد.

همچنین برای تهیه این کتاب علاوه بر مراجعه به کتاب‌فروشی‌های معتبر سراسر کشور، می‌توانید برای خرید اینترنتی آن به نشانی الکترونیکی نشر قدیانی نیز مراجعه کنید. علاوه بر این با مطالعه اخبار درج شده در سایت این مؤسسه فرهنگی، از تازه‌های نشر آن نیز باخبر خواهید ‌شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: