کد خبر: 36313
تاریخ انتشار: شنبه, 20 مرداد 1397 - 12:08

داخلی

»

اخبار کتاب

 آغاز ثبت نام كتابفروشی ها در طرح تابستانه كتاب

منبع : لیزنا
ثبت نام کتابفروشی ها در طرح «تابستانه کتاب ۹۷»  (كمك هزینه خرید ۲۵درصدی كتاب های تالیفی) از یک شنبه، ۲۱ مردادماه در سراسر کشور آغاز می شود.
 آغاز ثبت نام كتابفروشی ها در طرح تابستانه كتاب

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی موسسه خانه كتاب، كتابفروشی های سراسر كشور می توانند از یك شنبه، ۲۱ مردادماه تا شنبه ۲۷ مردادماه با مراجعه به سایت خانه کتاب نسبت به ثبت نام در طرح تابستانه كتاب ۹۷ اقدام كنند.

نهمین دوره طرح های حمایتی از كتابفروشی ها با عنوان (تابستانه كتاب۹۷) از سه شنبه، ۳۰ مردادماه در كتابفروشی های عضو طرح در سراسر كشور آغاز و در تهران به مدت ۷ روز و در سایر شهرها و شهرستان‌ها به مدت ۱۰ روز كتاب های تالیفی با كمك هزینه خرید ۲۵درصد و كتاب های ترجمه با كمك هزینه خرید ۱۵درصد عرضه می شود.

گفتنی است، حداكثر یارانه اختصاصی به هر كتابفروشی، میزان و درصد مشاركت كتابفروشی‌ها در تخصیص یارانه بر اساس اعتبار كلی طرح تعیین و قبل از شروع طرح اعلام خواهد شد.

در این طرح سقف مجاز خرید برای هر خریدار حداكثر 1 میلیون ریال (صدهزار تومان) است و مدت زمان تسویه حساب طرح  با كتابفروشی ها، حداقل ۶ ماه خواهد بود.

كتابفروشی های عضو طرح عیدانه كتاب ۱۳۹۷، جهت تایید شركت در طرح تابستانه نیاز به ثبت نام مجدد ندارند و كافی است با مراجعه به پنل كاربری خود شرایط شركت در طرح را تایید و اطلاعات خود را كنترل و ویرایش كنند.

لازم به ذكر است كه با توجه به محدود بودن بودجه طرح تابستانه كتاب، سقف یارانه پس از تعیین و اختصاص افزایش نخواهد یافت. بنابراین كتابفروشانی كه تمایل دارند پس از پایان اعتبار به صورت مشاركتی و با پرداخت ۵۰ درصد یارانه، فروش را ادامه دهند آمادگی خود را اعلام كنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: