کد خبر: 37403
تاریخ انتشار: شنبه, 14 مهر 1397 - 11:03

داخلی

»

اخبار کتاب

صدراعظم و رئیس جمهور آلمان میهمان نمایشگاه کتاب فرانکفورت

منبع : روابط عمومی موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران
رئیس جمهور و صدراعظم آلمان میهمانان دو مراسم ویژه برای افتتاحیه نمایشگاه کتاب فرانکفورت سال جاری خواهند بود.
صدراعظم و رئیس جمهور آلمان میهمان نمایشگاه کتاب فرانکفورت

 

به گزارش لیزنا، هفتادمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت روز چهارشنبه(18 مهر) با حضور  فرانک والتر اشتاین مایر ، رئیس جمهور آلمان نخستین میزگرد تخصصی خود را  برگزار می‌کند.

در این مراسم اشتاین مایر در میزگردی با حضور ایوان ساجکو نویسنده کرواتی که در سال‌های اخیر جوایز ادبی بین‌المللی بسیاری را کسب کرده است و نیز استفان هرتمنز نویسنده بلژیکی و مایکلا کولستر از مدیران شبکه تلویزیونی zdf  شرکت و درباره چگونگی دفاع از آزادی در زمانه آشفته معاصر به بحث و صحبت خواهند پرداخت.

بنا بر اعلام مدیران این مراسم مردم سالاری و پوپولیسم، پرداختن به فلسفه ترس در فضای روابط بین‌المللی کشورها و نیز بررسی اینکه کدام آرمان ها چارچوب اساسی یک جامعه آزاد را تشکیل می دهند و چگونه افراد در این جوامع می توانند یک نگرش سازنده را توسعه دهند و اجرا کنند مهمترین چهاچوب‌های این نشست خواهد بود.

همچنین مراسم افتتاحیه رسمی نمایشگاه کتاب فرانکفورت در سال جاری نیز عصر روز سه‌شنبه 17 مهر ماه با حضور آنگلا مرکل و مقاماتی از کشور گرجستان به عنوان میهمان ویژه این دوره از نمایشگاه در سالن اصلی محل برپایی این نمایشگاه برپا می‌شود

هفتادمین نمایشگاه کتاب فرانکفورت از 18 تا 24 مهر ماه برپا می‌شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: