کد خبر: 37883
تاریخ انتشار: شنبه, 01 دی 1397 - 15:13

داخلی

»

اخبار کتاب

بچه‌هایی خلاق با کتاب کار نشر قدیانی

منبع : لیزنا
کتاب کار پیش دبستانی‌ها در دو جلد با ترجمه رضوان خرمیان از سوی نشر قدیانی روانه بازار کتاب شد.
بچه‌هایی خلاق با کتاب کار نشر قدیانی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی انتشارات قدیانی، آماده سازی منابع کار برای مربیان، معلمان و خانواده‌ها و همه مراقبینی که با کودکان خردسال کار می‌کنند، یکی از برنامه‌های مهم و اساسی تمام مراکز پژوهشی کودکان در دنیا است.

کتاب‌های بنفشه واحد کودک و خردسال نشر قدیانی دو جلد کتاب را با عناوین کتاب کار پیش دبستانی‌ها برای کودکان 4 تا 6 ساله منتشر کرده و آن‌ها را در اختیار خانواده‌ها و علاقه‌مندان قرار داده است.

هر کدام از این کتاب‌ها شامل 51 برچسب و 6 واحد کار است ( وصل‌کن، نام ببر، مشاهده‌کن، رنگ‌بزن، حساب‌و‌کتاب کن و بچسبان)  و همچنین مصور و رنگی است که مربیان و معلمان می‌توانند از آن به عنوان فعالیت‌های آموزشی با کودکان استفاده کنند. به کودکان فرصت دهید تا بخواهند، پرسش کنند، کنجکاوی‌های خود را نشان دهند و سپس شما بر اساس این کنجکاوی‌ها از این منابع استفاده کنید.

کتاب‌های بنفشه واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی، این دو جلد را در نوبت چاپ اول، تیراژ 1هزار و 100 نسخه و قیمت هر کدام 20هزار تومان در اختیار والدین و کودکان قرار داد.

برای تهیه‌ این كتاب علاوه بر مراجعه به كتاب فروشی‌های معتبر سراسر كشور، می‌توانید برای خرید اینترنتی به نشانی الكترونیكی نشر قدیانی مراجعه كنید. علاوه بر این با مطالعه‌‌ اخبار درج شده در سایت این مؤسسه فرهنگی از تازه‌های نشر آن نیز با خبر شوید.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: