کد خبر: 38336
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 26 دی 1397 - 10:25

داخلی

»

اخبار کتاب

 «کاش خانه‌های شکلاتی وجود داشتند» به دست بچه‌ها رسید

منبع : روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
 با انتشار کتابی خلاقانه با عنوان «کاش خانه‌های شکلاتی وجود داشتند» به نویسندگی الیف ادا تارتار، که کانون پرورش فکری منتشر کرده است، کودکان به شیوه‌ای متفاوت با مفهوم دعا کردن آشنا می‌شوند.
 «کاش خانه‌های شکلاتی وجود داشتند» به دست بچه‌ها رسید

به گزارش لیزنا، این کتاب تلاش دارد تا جایگاه دعا را در زندگی روزمره به کودکان نشان دهد.

در مقدمه کتاب آمده است: «هدف این نیست که کودکان دعاهای «شیرین» را حفظ کنند؛ اما این دعاها راهی است برای آموزش مفهوم دعا کردن. آرزوی ما این است که کتاب حاضر برای فرزندان‌مان مفید باشد و آن‌ها مشتاقانه درباره‌ خالق خود بیاموزند و نام‌های او را فرا بگیرند. در این صورت مطمئن باشید که حتی با گذر زمان هم این آموخته‌ها فراموش نخواهد شد

بر این اساس قهرمان این کتاب دختری به نام شیرین است. نویسنده داستان زندگی این کودک و تعامل‌های روزمره او را روایت می‌کند. او می‌خوابد، به سفر می‌رود. با برگ‌های پاییزی روبرو می‌شود. دندانش لق می‌شود و مانند هر بچه‌ای روز تولد دارد. او در این بین فراموش نمی‌کند که برای داشته‌هایش دعا کند. والدین شیرین به او یاد می‌دهند که برای رسیدن به آرزوهایش دعا را فراموش نکند.

دریا ایشیک اوزبای تصویرگری و نازنین نوتاش‌سنگتراش ترجمه این کتاب را بر عهده داشته‌اند.

بر همین اساس، اولین نسخه این کتاب ۱۳۶ صفحه‌ای در سال ۱۳۸۷ منتشر شد و اکنون با شمارگان ۲هزار و ۵۰۰ نسخه به پنجمین مرحله چاپ رسیده است. پیش‌تر نیز ۲۷هزار نسخه از این اثر منتشر شده است.

«کاش خانه‌های شکلاتی وجود داشتند» با قیمت ۱۶هزار تومان برای مخاطبان بالای ۷ سال از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: