نخستین جشنواره ملی دانشجویی کاریکاتور کتاب، مطالعه و خواندن برگزار می‌شود

به گزارش لیزنا، دانشجویان علاقمند به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را در قالب کاریکاتور با موضوعات کتاب، مطالعه و خواندن تا روز ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ از طریق وب سایت رسمی جشنواره ارسال کنند.

آثار رسیده به جشنواره ملی دانشجویی کاریکاتور کتاب، مطالعه و خواندن به مدت یک هفته (یکشنبه اول  اردیبهشت 1398 تا یکشنبه 8 اردیبهشت 1398) در محل کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه سمنان به نمایش گذاشته خواهد شد و در پایان به بهترین آثار از نگاه داوران، جایزه‌ای اهدا خواهد شد و آخرین مهلت ارسال اثر  15 فروردین 1398 است.

شرایط ارسال اثر به نخستین جشنواره ملی دانشجویی کاریکاتور کتاب، مطالعه و خواندن

دانشجویان تا پیش از زمان پایان دانش‌آموختگی می‌توانند در جشنواره شرکت کنند. (تشخیص اصالت دانشجویی و مکاتبه با دانشگاه محل تحصیل خواهد بود).

هر دانشجو می‌تواند حداکثر سه کاریکاتور به دبیرخانه جشنواره ارسال کند

اندازه کاریکاتورها حداقل A4 و حداکثر A3 با رزولوشن یا کیفیت تصویر ۳۰۰ dpi باشد

اصل آثار ارسال شده نباید در جشنواره دیگری شرکت کرده باشد یا در نشریه‌ای دیگر انتشار یافته باشد

دبیرخانه جشنواره اصل آثار را به طراحان باز پس نخواهند فرستاد و آثار مناسب از نگاه داوران در کتاب مجموعه کاریکاتورهای جشنواره منتشرخواهد شد.

شرکت‌کنندگان باید همراه با ارسال اثر، خلاصه‌ای کوتاه درباره طراح و نیز اشاره‌ای کوتاه به اصل طرح همراه با شماره تلفن و نشانی کامل خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند (حداکثر ۳۰۰ کلمه).

نشانی دبیرخانه: سمنان، میدان استاندارد، روبه روی پارک جنگلی سوکان، دانشگاه سمنان، کتابخانه مرکزی و مرکزاسناد (دبیرخانه اولین جشنواره کاریکاتور کتاب، مطالعه و خواندن) 

علاقمندان می توانند برای نام نویسی و ارسال آثار به وب سایت جشنواره مراجعه کنند همچنین با دبیرخانه جشنواره به شماره ۳۱۵۳۵۱۳۴-۲۳ و ایمیل جشنواره bt@semnan.ac.i در ارتباط باشند.