کد خبر: 38740
تاریخ انتشار: شنبه, 27 بهمن 1397 - 11:50

داخلی

»

اخبار کتاب

«ناتمامی» بررسی می شود

منبع : روابط عمومی موسسه خانه کتاب
 گروه زبان و ادبیات فارسی  دانشکده ادبیات دانشگاه الزهرا(س) با همکاری موسسه خانه کتاب نشست نقد و بررسی  رمان «ناتمامی» را برگزار می کند.
«ناتمامی» بررسی می شود

به گزارش لیزنا، نشست نقد و بررسی رمان «ناتمامی» دوشنبه (29 بهمن ماه)  با همکاری گروه زبان و ادبیات فارسی  دانشکده ادبیات دانشگاه الزهرا(س) و موسسه خانه کتاب برگزار می شود.

در این نشست،  زهرا عبدی، نویسنده کتاب و مریم حسینی،  لیلا  سید قاسم و معصومه صادقی به عنوان منتقد در مورد رمان «ناتمامی» سخنرانی می کنند.

رمان «ناتمامی» در یک فضای دانشگاهی در تهران شکل می‌گیرد و محور آن ناپدید شدن عجیب و مرموز یک دختر دانشجوی جنوبی است؛ دختری که چند روزی است ناپیداست و دوست و هم‌اتاقی‌اش در جست‌وجوی یافتن اوست.

نشست نقد و بررسی رمان «ناتمامی» دوشنبه (29 بهمن ماه)  ساعت 15 در دانشگاه الزهرا(س)، دانشکده ادبیات، تالار حافظ برگزار می شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: