کد خبر: 38763
تاریخ انتشار: دوشنبه, 29 بهمن 1397 - 14:28

داخلی

»

اخبار کتاب

باز هم یک موجود خیلی عجیب در کتابفروشی هاست

منبع : روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
 «یک موجود خیلی عجیب» داستانی است به قلم روندا آرمیتج از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ترجمه آتوسا صالحی برای چهارمین بار به دست مخاطبان کودک رسیده است.
باز هم یک موجود خیلی عجیب در کتابفروشی هاست

به گزارش لیزنا، این کتاب داستان حیواناتی است که به طور اتفاقی با عجیب‌ترین موجود دنیا روبرو می‌شوند. موجود کوچکی که گردن کوتاه دارد، انگشت‌های پره‌دار ندارد، یال و پشمی ندارد تا گرمش کند، خرطومی برای نوشیدن آب ندارد و حتی دمی ندارد که با آن تاب بخورد. حیوانات جنگل با سوال‌های متعددی در مواجهه با این موجود عجیب روبرو هستند که سلطان جنگل به کمک آن‌ها می‌آید.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «گوشه‌ی جنگل چیزی تکان خورد. اول از همه، میمون آن را دید. دست از بازی کشید. زیر ‌پایش را نگاه کرد و گفت: «چه موجود عجیبی! این دیگر چیست؟» و از این درخت به آن درخت پرید

این کتاب با تصویرگری لاین مارلو سال ۱۳۹۲ برای اولین بار برای کودکان بالای ۷ سال از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است.

گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند این اثر را که با شمارگان ۲۵۰۰ نسخه بازنشر شده است، به قیمت ۹ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری کنند. پیش‌تر نیز 17 هزار نسخه از کتاب «یک موجود خیلی عجیب» منتشر شده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: