کد خبر: 39053
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 15 اسفند 1397 - 08:15

داخلی

»

اخبار کتاب

اعلام نتایج دومین نظرسنجی چشمه‌خوان در افتتاحیه نشرچشمه کارگر

منبع : روابط عمومی نشر چشمه
 نتایج دومین نظرسنجی دومین دوره چشمه‌خوان امسال روز جمعه، 17 اسفند ماه همزمان با افتتاح کتابفروشی نشرچشمه کارگر اعلام می‌شود.
اعلام نتایج دومین نظرسنجی چشمه‌خوان در افتتاحیه نشرچشمه کارگر

به گزارش لیزنا، این نظرسنجی از اهل‌قلم و دست‌اندرکاران نشرچشمه درباره‌ آثار منتشرشده‌ نشرچشمه در سال 1396 در پنج بخش مطالعات سینمایی، رمان فارسی، مجموعه‌داستان فارسی، رمان و داستان ترجمه و شعر فارسی به عمل آمده است.

شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی طی مدت زمان معینی به کتاب‌هایی که از فهرست فوق مطالعه کرده بودند،‌ امتیاز دادند و لازم به ذکر است که آثار خود رای‌دهندگان در این نظرسنجی منظور نشده است.

بررسی این امتیازات پایان پذیرفته و نتایج آن همزمان با افتتاحیه کتابفروشی نشرچشمه کارگر در 17 اسفندماه سال جاری اعلام و از پدیدآورندگان این آثار تقدیر خواهد شد.

سال قبل این نظرسنجی در سه بخش داستان غیرفارسی، مجموعه داستان فارسی و رمان فارسی به عمل آمد و پس از جمع‌آوری آرا به دست آمده در هر بخش، «بیست زخم کاری» نوشته محمود حسینی‌زاد در  بخش رمان فارسی، «همین امشب برگردیم» نوشته پیمان اسماعیلی در ‌ بخش مجموعه داستان فارسی و «رفتیم بیرون سیگار بکشیم هفده سال طول کشید» با ترجمه آبتین گلکار برگزیده‌ بخش داستان غیرفارسی شدند.

گفتنی است  مراسم افتتاحیه کتاب‌فروشی نشرچشمه کارگر جمعه 17 اسفندماه 1397 از ساعت 3 تا 7 عصر برگزار خواهد شد.

 

 

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: