کد خبر: 39632
تاریخ انتشار: دوشنبه, 23 ارديبهشت 1398 - 10:28

داخلی

»

اخبار کتاب

محسن جوادی از تداوم عرضه کاغذ به ناشران خبر داد

منبع : روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از تداوم عرضه کاغذ به ناشران بعد از برگزاری سی ودومین نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.
محسن جوادی از تداوم عرضه کاغذ به ناشران خبر داد

به گزارش لیزنا،  محسن جوادی با اعلام این خبر توضیح داد: عرضه کاغذ برای انتشار کتاب به ناشران در سال 98 هم به روال سال گذشته ادامه داشته است و این روند حتی در روزهای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران هم انجام ‌شد.

وی ادامه داد: عرضه کاغذ به ناشران در روزهای بعد از نمایشگاه هم تداوم داشت و هیچ گونه وقفه‌ای در کار پیش نیامده تا ناشران بتوانند در این حوزه با مشکل کمتری به تولید و انتشار کتاب بپردازند.

جوادی با اشاره به تاثیر عرضه کاغذ با ازر دولتی در عرصه نشر گفت: بسیاری از ناشران حرفه‌ای و فعال کشور توانستند با استفاده از کاغذ با ارز دولتی به فعالیت خود ادامه دهند چنانکه در بازدید مسئولان از نمایشگاه کتاب تهران این نکته توسط ناشران مورد اشاره قرار گرفت.

معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین درباره روند عرضه و توزیع کاغذ در حوزه نشر توضیح داد: عرضه و توزیع کاغذ مربوط به این حوزه توسط صنف نشر انجام می شود به این صورت که ناشران متقاضی، درخواست خود را در سامانه‌ای که به این منظور تعریف شده وارد می کنند و پس از بررسی در صورت تائید کاغذ مورد نیاز به ناشر تحویل داده می‌شود. 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: