کد خبر: 40140
تاریخ انتشار: یکشنبه, 10 شهریور 1398 - 14:03

داخلی

»

اخبار کتاب

«جرات‌ورزی» و «شفقت‌ورزی» با بررسی دو کتاب تفسیر می شوند

منبع : شهرکتاب
نشست «خیمه زدن در رگ یک حرف»،  در روز سه‌شنبه ۱۲ شهریور ساعت ۱۶:۳۰ در شهر کتاب برگزار می شود
«جرات‌ورزی» و «شفقت‌ورزی» با بررسی دو کتاب تفسیر می شوند

 به گزارش لیزنا، نشست هفتگی شهر کتاب در روز سه‌شنبه ۱۲ شهریور ساعت ۱۶:۳۰ به نقد و بررسی دو کتاب «آموزش فنون و مهارت‌های جرات‌ورزی» و «درمان متمرکز بر شفقت به زبان ساده» اختصاص دارد.

به هر شیوه‌ای فضیلت‌های اخلاقی را برای انسان‌ها، دسته‌بندی کنیم بی‌گمان دو فضیلت «جرات‌ورزی» و «شفقت‌ورزی» از فضیلت‌های انکارناپذیر است. جرات‌ورزی؛ پرخاشگری، پررویی، زورگویی و بی‌احترامی نیست بلکه توان بیان ابراز احساسات، عقاید و افکار خود به شیوه‌ی شایسته است و شفقت‌ورزی در نگاهی کلی، حساس بودن به رنج دیگران و کنترل و کاهش آن است. برای افزایش توانمندی درجرات‌ورزی و شفقت‌ورزی باید آن‌ها را شناخت و با روش‌هایی در تقویت آن کوشید.

نشست هفتگی شهر کتاب در روز سه‌شنبه ۱۲ شهریور ساعت ۱۶:۳۰ به نقد و بررسی دو کتاب «آموزش فنون و مهارت‌های جرات‌ورزی» و «درمان متمرکز بر شفقت به زبان ساده» اختصاص دارد که با حضور دکتر بهروز بیرشک، دکتر سمیرا معصومیان، دکتر مجتبی تمدنی و دکتر غلامرضا خاکی در مرکز فرهنگی شهرکتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ی سوم برگزار می‌شود.

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: