کد خبر: 40475
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 06 آذر 1398 - 15:02

داخلی

»

اخبار کتاب

شش نشست تخصصی در بیست‌وششمین نمایشگاه چاپ برگزار می شود

منبع : ایبنا
  شش کارگاه و نشست تخصصی با موضوع تکنولوژی دیجیال در صنعت چاپ و دیجیتال مارکتینگ در صنعت چاپ در حاشیه بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی تهران برگزار می‌شود.
شش نشست تخصصی در بیست‌وششمین نمایشگاه چاپ برگزار می شود

به گزارش لیزنا، حشمت‌الله بسطامی مدیر روابط عمومی بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی تهران با اشاره به برگزاری نشست‌های تخصصی در حاشیه این نمایشگاه گفت: امسال شش نشست برای چهار روز برپایی نمایشگاه در نظر گرفته شده است که دربردارنده موضوعات به‌روز و مورد نیاز چاپخانه‌داران است.

وی ادامه داد: در این زمینه قرار است این نشست‌ها در موضوعاتی چون چاپ و بسته‌بندی مبتنی بر تکنولوژی دیجیتال، مدیریت رنگ در چاپ افست، تکنولوژی چاپ و بسته‌بندی و ماشین‌آلات آن و چاپ نرو وب و اهمیت آن برگزار شود.

  بسطامی با اشاره به دیگر موضوعات پیش‌بینی شده برای این نمایشگاه توضیح داد: با توجه به اهمیت صادرات در حوزه چاپ، یکی از کارگا‌ه‌ها را به این موضوع اختصاص داده‌ایم و درباره نقش چاپ و بسته‌بندی در صادرات و بازاریابی جهانی با حضور دست‌اندرکاران این حوزه، این کارگاه را برگزار خواهیم کرد.
 
وی تاکید کرد: دیجیتال مارکتینگ یکی دیگر از حوزه‌های کمترشناخته شده در حوزه چاپ است که در نشستی مجزا با حضور کارشناسان نقش دیجیتال مارکتینگ در صنعت چاپ و بسته‌بندی را بررسی می‌کنیم.

بسطامی همچنین درباره مراسم افتتاحیه این نمایشگاه در روز جمعه ۸ آذر گفت: این مراسم ساعت ۱۰:۳۰ با حضور جمعی از مسئولان و دست‌اندرکاران حوزه چاپ و بسته‌بندی در سالن ۳۸ برگزار می‌شود.
 
بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی تهران ۸ تا ۱۱ آذر ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: