کد خبر: 40476
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 06 آذر 1398 - 15:16

داخلی

»

اخبار کتاب

با هدف طرح مسائل و مشکلات کتابفروشی‌ها برگزار می شود؛

گردهمایی کتابفروشان در نیمه آذر ماه

منبع : ایبنا
گردهمایی کتابفروشان تهران با هدف طرح مسائل و مشکلات کتابفروشی‌ها و بررسی راهکارهای رفع آن نیمه آذر برگزار می‌شود.
گردهمایی کتابفروشان در نیمه آذر ماه

به گزارش لیزنا، محمد یراقچی، مدیر کارگروه کتابفروشان اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران عنوان کرد: کارگروه کتابفروشان در تلاش است به منظور بررسی مشکلات و دغدغه‌های همکاران خود در این صنف، گردهمایی و نشست همفکری با حضور کتابفروشان برگزار کند.

وی ادامه داد: این نشست حول محور مسائل و مشکلات کتابفروشان تهران خواهد بود و بیشتر به منظور شناسایی دغدغه‌های همکاران است.

یراقچی با بیان اینکه نیمه آذر ماه، زمان برگزاری این نشست خواهد بود، گفت: از سوی دیگر افراد توانمند و باتجربه زیادی در صنف کتابفروشان مشغول فعالیت هستند که درصدد هستیم از ظرفیت و پتانسیل آن‌ها در کارهای اتحادیه بهره‌مند شویم.

وی تاکید کرد: استفاده از تجارب پیشکسوتان و آشنایی با کتابفروشان از جمله مزیت‌های برگزاری این نشست است که از این پس به صورت مستمر و دوره‌ای برگزار خواهد شد.
 
یراقچی همچنین از رایزنی کارگروه کتابفروشان با سایر کارگروه‌های اتحادیه خبر داد و گفت: با کارگروه ناشران و موزعان به عنوان حلقه‌های اصلی و مهم کتاب در کشور نیز تعاملاتی داشتیم تا بتوانیم از نظرات و دیدگاه‌های آن‌ها نیز برای پیشبرد برنامه‌های خود استفاده کنیم.
 
وی با اشاره به برگزاری جلسات با کمیسیون آموزش اتحادیه نیز عنوان کرد: آموزش کتابفروش حرفه‌ای و راهکارهای تقویت مهارت کتابفروشان نیز از دیگر موضوعاتی است که به‌‌زودی نشست‌ و کارگاه‌های آموزشی درباره آن‌ها برگزار می‌کنیم.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: