کد خبر: 40511
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 13 آذر 1398 - 11:02

داخلی

»

اخبار کتاب

با ماجراهای یک آمیب همراه شوید

منبع : روابط عمومی انتشارات قدیانی
دو جلد اول مجموعه‌ی اسکوییش با عناوین «آمیب قهرمان» و «شش رفیق باحال» اثر «جنیفر ال. هوم و متیو هوم» منتشر شد.
با ماجراهای یک آمیب همراه شوید

به گزارش لیزنا، دو جلد اول مجموعه‌ی اسکوییش با عناوین«آمیب قهرمان» و «شش رفیق باحال« اثر «جنیفر ال. هوم و متیو هوم» با ترجمه‌ی «صدیقه تاجیک» روانه‌ی بازار کتاب شد.

 اسکوییش آمیزه‌ای تمام عیار از نوشته‌ای است که به اندازه‌ی کافی برای خواننده کم‌سن و سال، ساده و در عین حال به طور چشمگیری طعنه آمیز، زیرکانه و سرگرم‌کننده است که کودک به تنهایی طنز، نکته‌های کوچک علمی و ماجراجویی‌های آن را درک می‌کند. در این مجموعه دوستی و همکاری به صورت غیر مستقیم و در قالب کمیک استریپ به کودکان آموزش داده می‌شود. قابل ذکر است این مجموعه 8 جلد می‌باشد که تا کنون جلد 1 و 2 آن منتشر شده است و  6 جلد دیگر در دست چاپ می باشد.

 اسکوییش آمیبی است که عاشق کمیک و کیک توئینکی است.  در اولین ماجرایش با نیروهای شیطانی روبرو می‌شود که در راهروها کمین کرده‌اند. آیا اسکوییش می‌تواند آنها را شکست دهد؟ در ماجرای دوم با شش رفیق باحال آشنا می‌شودآیا اسکوییش می‌تواند با این دوستان باحال وقت بگذراند؟ پاسخ این سوال‌ها را در جلد اول و دوم اسکویش بیابید.

 کتاب‌های بنفشه واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی آمیب قهرمان و شش رفیق باحال را در نوبت اول چاپ با قیمت هر جلد 20000 تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار داد.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: