کد خبر: 26506
تاریخ انتشار: دوشنبه, 06 دی 1395 - 11:48

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

اخبار کتابخانه ملی

آغاز سومین دوره فراخوان اهدای کتاب توسط کتابخانه ملی

منبع : لیزنا
فراخوان سومین دوره اهدای کتاب به مراکز مختلف در سطح کشور، از سوی اداره کل فراهم‌آوری، منابع کتابی و پیایندهای سازمان اسناد و کتابخانه ملی منتشر شد
آغاز سومین دوره فراخوان اهدای کتاب  توسط کتابخانه ملی

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، سومین دوره فراخوان اهدا کتاب، از سوی اداره کل فراهم‌آوری، منابع کتابی و پیایندهای سازمان اسناد و کتابخانه ملی منتشر شد.

این طرح، در راستای گسترش تعامل فرهنگی سازمان با مراکز داخلی و خارجی و نیز کمک به تأمین نیازهای فرهنگی کتابخانه‌های داخل کشور، انجام می‌شود.

بر این اساس منابع موجود بر اساس اولویت به مراکز آموزشی، مراکز فرهنگی مذهبی، کتابخانه‌های مناطق محروم و کمتر توسعه یافته، مؤسسات و مراکز دولتی، عمومی غیر دولتی و واحدهای نظامی و انتظامی و مؤسسات خیریه و عام المنفعه، اهدا می‌شود.

 این فراخوان از تاریخ 18 دی‌ماه آغاز و در تاریخ دوم بهمن به پایان می‌رسد. همچنین از تاریخ 18 تا 29 دی ماه مراکز استانی و شهرستان‌ها و از 2 تا 10 بهمن مراکز تهران پذیرش می‌شوند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: