کد خبر: 31538
تاریخ انتشار: شنبه, 20 آبان 1396 - 17:06

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

اخبار کتابخانه ملی

تقدیر از کتابداران سازمان اسناد و کتابخانه ملی همزمان با هفته کتاب

منبع : لیزنا
همزمان با هفته کتاب از رئیس و کارشناس گروه مخازن و کتابخانه عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران تقدیر شد.
تقدیر از کتابداران سازمان اسناد و کتابخانه ملی همزمان با هفته کتاب

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران همزمان با هفته کتاب و در اولین روز از این هفته، هانیه گراییلی مشاور اجرایی رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی از مریم آخوندی رئیس گروه مخازن و کتابخانه عمومی و سعید میرسید، کارشناس این گروه تقدیر کرد.

گفتنی است این تقدیر به پاس زحمات و پیگیری بی‌شائبه این افراد در انتقال مجموعه‌ی ارزشمند سید عباس فاضلی تهرانی، از فرانسه به سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران انجام شد.

لازم به ذکر است که سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران گنجینه‌ای غنی از مهم‌ترین و گرانقدرترین آثار و اسناد تاریخی خارجی و داخلی مانند دستنوشته های مرحوم محمدعلی جمالزاده را در اختیار دارد و منابع اهدایی سید عباس فاضلی تهرانی نیز جدیدترین مجموعه ارزشمند تاریخی است که به این گنجینه اضافه شده است.

 

برپایه این گزارش به اطلاع می‌رساند که سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران از دریافت و نگهداری مجموعه‌های شخصی و تاریخی افراد در جهت حفظ و پاسداشت هویت ایرانی و اسلامی استقبال خواهد کرد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: