کد خبر: 34157
تاریخ انتشار: سه شنبه, 04 ارديبهشت 1397 - 16:01

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

اخبار کتابخانه ملی

دیدار رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران با بازنشتگان این سازمان

منبع : لیزنا
 اشرف بروجردی و بازنشستگان سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران صبح روز سه‌شنبه دیدار و گفت‌گو کردند.
دیدار رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران با بازنشتگان این سازمان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، در این دیدار اشرف بروجردی ضمن خوشامدگویی به حاضرین، بازنشستگان را از ذخایر معنوی این سازمان دانست و اظهار کرد: اندوخته‌های بدست آمده در طول خدمت شما عزیزان، دریچه‌ای است که دیگران می‌توانند از آنها استفاده کرده و از این دانسته‌ها منتفع شوند.

 او با بیان اینکه امیدواریم خداوند توفیق خدمت به مردم و حفظ مواریث ایران اسلامی را به ما عطا کند تصریح کرد: این مواریث هویت ما تلقی شده و بر همین اساس لازم است که همواره آن را در کنار خود داشته و آن را حفظ نماییم.

او افزود: در همین راستا بنا داریم تا فضایی در سازمان اسناد و کتابخانه ایران مهیا شود تا عزیزانی که به شرف بازنشستگی نائل می‌شوند، گه‌گاه با حضور در آنجا و ضمن دیدار و گفت‌وگو با همکاران سابق خود، زمینه انتقال تجربیات آنها به سایرین نیز فراهم شود.

در ادامه این دیدار، افراد حاضر در نشست ضمن معرفی خود به ارائه نقطه نظراتشان پرداخته و ریاست سازمان را در جریان خواسته‌ها و فعالیت‌های خود قرار دادند.

گفتنی است در این ملاقات، همسر مرحوم جعفری مذهب؛ مورخ، ایرانشناس و عضو هیات علمی پژوهشکده اسناد سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران نیز حضور داشتند.

در پایان به رسم یابود از بازنشتگان حاضر در جمع تقدیر و به رسم یادبود هدایایی به آنها اهدا شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: