کد خبر: 24609
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 02 تیر 1395 - 15:18

داخلی

»

خبردان

انعقاد تفاهم نامه دانشگاه شیراز و بنیاد فرهنگی بین‌المللی مادر

منبع : لیزنا
دانشگاه شیراز و بنیاد فرهنگی بین المللی مادر تفاهم نامه همکاریهای علمی آموزشی و پژوهشی امضاء کردند.
انعقاد تفاهم نامه دانشگاه شیراز و بنیاد فرهنگی بین‌المللی مادر

   دکتر جعفر مهراد رئیس هیأت مدیره بنیاد مادر با اعلام این خبر افزود: این تفاهم نامه همکاریهای علمی آموزشی و پژوهشی در خصوص منزلت مادر، تبیین نقش مهم و سازنده مادران در جامعه، شناسایی آسیب ها در ابعادگوناگون در این حوزه و تلاش برای مطالعه پیرامون نقش جامعه در قبال مادران از احاظ فرهنگی، اجتماعی و حقوقی می باشد.

 

به گفته دکتر مهراد بر اساس این تفاهم نامه دانشگاه اجرای طرح های تحقیقاتی، برگزاری سمینارهای ملی و بین المللی، سخنرانی های موردی با دعوت از سخنرانان متخصص و صاحب نظر واگذاری پایان نامه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری و پذیرش دانشجویان بورسیه را بر عهده دارد.

 وی افزود: بنیاد مادر نیز متعهد است که از طرح های تحقیقاتی، پایان نامه های دکتری و کارشناسی ارشد و از اعطای بورس تحصیلی به مادران واجد شرایط در دوره های کارشناسی ارشد و دکتری برابر با آیین نامه و مقررات جاری دانشگاه شیراز حمایت کند.

 مهراد بیان کرد حمایت از پایان نامه های دکتری هر کدام به ارزش هفتاد میلیون ریال و کارشناسی ارشد هر کدام چهل میلیون ریال خواهد بود. سقف حمایت از هر طرح تحقیقاتی نیز سیصد میلیون ریال می باشد.

 وی بیان کرد: هزینه بورس تحصیلی برابر با آیین نامه دانشگاه توسط بنیاد مادر و طی عقد قرارداد جداگانه پرداخت خواهد شد.

 

 دبیرخانه این تفاهم نامه در دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شیراز قرار دارد و روسای دانشکده های دانشگاه اعضای این دبیرخانه بوده و مسئولیت اجرای مفاد تفاهم نامه را بر عهده دارند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: