کد خبر: 24454
تاریخ انتشار: شنبه, 15 خرداد 1395 - 10:57

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

در کتابخانه امام حسن مجتبی (ع) کازرون

نشست یک استکان کتاب در قهوه خانه

کتابخانه عمومی امام حسن مجتبی (ع) کازرون، استان فارس، دومین نشست کتابخوانی خود را، عصر چهارشنبه 12/3/1395 ، در "نماد" یک قهوه خانه سنتی و با دعوت اعضای فعال کتابخانه به نوشیدن یک استکان کتاب با چای و بیسکویت برگزار نمود.
نشست یک استکان کتاب در قهوه خانه

 

به گزارش لیزنا، کتابخانه امام حسن مجتبی (ع) با هدف آشنا شدن "حتی یک نفر" با عنوان و محتوای "حتی یک کتاب" و تهییج افراد برای مطالعه کتاب ها، به برگزاری این نشست در فضایی صمیمانه و در کنار المان های فرهنگی شهر کازرون اقدام  کرد.

محمدهادیخداپرست،کتابدار، با بیان شیرین و شیوای خود دو کتاب "مرگ از من فرار می کند" و "اعترافات غلامان" را معرفی کرد و همان موقع یکی ازاعضای شرکت کننده، کتاب "مرگ از من فرار می کند" را برای مطالعه ازکتابخانه درخواست کرد.

وی در باب معرفی کتاب اعترافات غلامان متذکر شد: "این کتاب در گروه سنی نوجوان تألیف شده، اما من خواندن آن را به بزرگسالان هم توصیه می کنم، چون درباره حق ولایتعهدی امام رضا (ع) و ظلم‌هایی است که در طول این دوره به ایشان روا شد".

سپس نوشین جعفرنژاد و راضیه دهقان، کتابداران کتابخانه امام حسن مجتبی، نیز دو کتاب "سوران سرد" و "انتظار عامیانه، عالمانه، عارفانه" را معرفی کردند.

  کتاب های دیگری نیز همچون "پایی که جا ماند"، "بازیگر زندگی باشیم نه بازیچه آن"، و "ابومسلم خراسانی"و "حکایت هایی از امام خمینی (ره) " توسط اعضا شرکت کننده در نشست معرفی شدند. 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: