کد خبر: 24466
تاریخ انتشار: یکشنبه, 16 خرداد 1395 - 16:54

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

در کتابخانه مرکزی شهرستان قدس

جمع خوانی کتاب «مرگ از من فرار می کند»

منبع : لیزنا
در راستای طرح کتابخوان ماه «خرداد ماه» جمع خوانی کتاب «مرگ از من فرار می کند» در کتابخانه مرکزی شهرستان قدس، استان تهران، صورت گرفت.
جمع خوانی کتاب «مرگ از من فرار می کند»

 

به گزارش لیزنا، اطهری رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قدس با اعلام این خبر گفت: صبح امروز 16 خردادماه 1395به همت سودابه عزیزی کتابدار کتابخانه مرکزی شهرستان قدس کتاب «مرگ از من فرار می کند» در این کتابخانه جمع خوانی شد.

وی افزود: «مرگ از من فرار می کند» داستان هایی شنیدنی از عارف بی نظیر جبهه هاست. داستان هایی از روزهایی که «مصطفی چمران» در امریکا درس می خواند، از روزهایی که در لبنان می جنگید، از روزهایی که در دهلاویه و سوسنگرد مسئول عملیات چریکی شده بود.

اطهری گفت: این کتاب حاصل دلنوشته های شهید بزرگوار مصطفی چمران است که در تیراژ 4000 عدد و توسط انتشارات روایت فتح منتشر شده است.

وی اظهار داشت: طرح «کتابخوان ماه» با نامگذاری سال 1395 با عنوان«سال خواندن» از طرف دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور در حال اجرا است. در قالب این طرح، هر ماه تعدادی کتاب از حوزه های مختلف موضوعی توسط کارشناسان نهاد کتابخانه ها انتخاب شده و برای معرفی و اجرای ویژه برنامه های فرهنگی به کتابخانه ها ابلاغ می شود.

 

کتاب «انتظار عامیانه انتظار عالمانه انتظار عارفانه» اثر علیرضا پناهیان، کتاب «رفتیم بالا انار بود» اثر ناصر کشاورز، کتاب «مرگ از من فرار می کند» اثر فرهاد خضری، کتاب «سوران سرد» اثر جواد افهمی، کتاب «اعترافات غلامان» اثر حمیدرضا شاه آبادی، کتابهای کتابخوان خرداد ماه هستند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: