کد خبر: 24504
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 20 خرداد 1395 - 14:33

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست معرفی کتاب‌های سبز در کتابخانه صارمی بروجرد

منبع : لیزنا
کتابخانه شهید صارمی بروجرد، استان لرستان، در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و آشنایی کودکان و نوجوانان با معضلات محیط زیست خود، کتاب های سبز را به آنان معرفی کرد.
نشست معرفی کتاب‌های سبز در کتابخانه صارمی بروجرد

به گزارش لیزنا، شراره گودرزی، مسئول کتابخانه شهید محمود صارمی بروجرد ضمن اعلام این خبر گفت:  در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و آشنایی کودکان و نوجوانان با معضلات محیط زیست خود، کتابخانه صارمی بروجرد کتاب های سبز در حوزه محیط زیست را به اعضا کودک و نوجوان خود معرفی کرد.

وی افزود: اعضا کتاب ها را مطالعه کردند و سپس در نشست کتابخوانی که در بخش کودک و نوجوان این کتابخانه تشکیل شد به بیان خلاصه و چکیده ای از کتاب مطالعه شده خود برای سایر اعضا شرکت کننده پرداختند. بدین ترتیب علاوه بر مطالعه کتاب و توانایی برای معرفی کتاب به دوستان خود، با معضلات محیط زیست خود آشنا شده و با فعالیت هایی در راستای حفظ محیط زیست آشنا شدند.

 گودرزی، مسئول کتابخانه صارمی بروجرد گفت: کتاب های گرم شدن زمین، آلودگی هوا، کمبود آب، صرفه جویی در مصرف انرژی، دنیای ماخانه ما، نشست نفت، آب و صرفه جویی کتاب هایی بودند که در این نشست معرفی شدند.
 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: