کد خبر: 24553
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 26 خرداد 1395 - 16:36

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

30 خردادماه

 نشست کتاب‌خوان «اهل قلم» برگزار می شود

منبع : لیزنا
با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و انجمن اهل قلم، نشست کتاب‌خوان «اهل قلم» با حضور جمعي از نويسندگان كشور برگزار می‌شود.
 نشست کتاب‌خوان «اهل قلم» برگزار می شود

 

به گزارش لیزنا،  نشست کتاب‌خوان «اهل قلم» ساعت 19 روز یک‌شنبه 30 خرداد  با حضور دبيركل نهاد كتابخانه‌هاي عمومي كشور، محسن پرويز، مرضيه تجار، محمدرضا سرشار و جمع ديگري از نويسندگان مطرح كشور توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با همکاری انجمن قلم ايران در سالن اجتماعات اين انجمن برگزار می‌شود.

سلسله نشست‌های «کتاب‌خوان» با ابتکار نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، کار خود را از روز بیست و هفتم خرداد 1394 آغاز کرد. این نشست‌ها به منظور اشتراک‌گذاری کتاب‌های خوانده شده و با هدف ترویج و تبلیغ مطالعه در قالب معرفی کتاب برگزار می‌شوند و در آن کتابداران، نویسندگان، فعالان فرهنگی، اهالی رسانه، اعضای کتابخانه‌های عمومی و همه علاقه‌مندان تجربیات مطالعاتی خود را برای استفاده سایر علاقه‌مندان کتاب و کتابخوانی به اشتراک می‌گذارند.

گفتني است پيش از نيز نشست‌هاي مشابه ديگري همچون نشست كتاب‌خوان ويژه پيروان اديان توحيدي، هنرمندان پيشكسوت و... نيز برگزار شده است.

کتابدار
|
Iran
|
1395/03/30 - 16:50
0
0
سلام دبیرکل محترم نهادکتابخانه های عمومی کشور
باآرزوی قبولی طاعات وعبادات ماکتابداران روستایی عاجزانه ازشماتقاضاداریم حکم کارگزینی برایمان صادرکنین پیشاپیش ازحسن وهمکاری شمابینهایت سپاسگذاریم
کتابدار
|
Iran
|
1395/03/27 - 08:40
1
2
زنده باد دبیر کل عزیز ما
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: