کد خبر: 24764
تاریخ انتشار: جمعه, 25 تیر 1395 - 10:42

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

با حضور فرماندار و مدیر کل کتابخانه های استان بوشهر

سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جم معرفی شد

منبع : لیزنا
آیین معارفه سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان جم در دفتر فرماندار جم و با حضور نوروزی فرماندار و هاشمی مدیر کل کتابخانه‎های عمومی استان بوشهر برگزار شد.
 سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جم معرفی شد

 

به گزارش لیزنا، سید علی هاشمی مدیر کل کتابخانه‌های استان در ابتدای جلسه ضمن تشکر از فرماندار در اهتمام ویژه به امر کتاب و کتابخوانی بخصوص پیگیری پرداخت سهم نیم درصد و تشکیل جلسات انجمن گفت: همه اینها نشان دهنده علاقه مندی و حسن تدبیر شما در حوزه مطالعه است.

مدیر کل کتابخانه‌های استان عنوان کرد: در روزهای آینده 2 نفر به کتابداران این شهرستان اضافه خواهند شد و همچنین با تدبیری که نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور اندیشیده است مشکلات سرمایشی در کتابخانه‌های عمومی مرتفع می گردد.

هاشمی افزود: امیدواریم در سال جاری با تأمین اعتبارات تملک دارایی ها شاهد پویایی، تجهیز، تعمیر و توسعه کتابخانه‌های این شهرستان باشیم.

وی خبر داد: در حال حاضر برنامه های متعددی در کتابخانه‌های عمومی استان در حال برگزاری است که از آن می توان به جشنواره کتابخوانی رضوی نام برد که تا 31 تیرماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

 در ادامه فتح الله نوروزی فرماندار جم ضمن خوش آمد به مدیر کل کتابخانه‌های استان، از تلاشهای صادقانه ندا قلی زاده بعنوان مدیر قبلی کتابخانه‌های شهرستان و همکاریشان با فرمانداری تقدیر و برای مدیر جدید نیز آرزوی موفقیت کرد.

نوروزی با اشاره به اهمیت جایگاه کتابخانه‌ها تصریح کرد: در جلسات انجمن سعی کرده ایم مسائلی را مصوب کنیم که در تقویت کتابخانه موثر و سازنده باشد.

وی  افزود: مدیر جدید بایستی با تدوین و برنامه ریزی خوب و همچنین تلاش بیشتر ادامه دهنده مسیر قبلی باشد تا شعارها و اهداف کتاب و کتابخوانی محقق گردد.

در پایان سمیه شادکام با تجربه 13 سال کتابداری به عنوان سرپرست جدید کتابخانه‌های عمومی شهرستان جم منصوب شد.

پس از این دیدار هاشمی مدیر کل کتابخانه‌های استان و هیئت همراه با حجت الاسلام گنجی امام جمعه شهر جم دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار گفت: کتابخانه‌های عمومی و نیروی انسانی آن در تمامی برنامه های فرهنگی شهر در کنار امام جمعه و بعنوان بازوی فرهنگی وی در تحقق آرمان های فرهنگی انقلاب تلاش خود را به کار خواهند بست.

 

وی عنوان کرد: 80 درصد از نیروهای کتابدار استان را بانوان تشکیل می دهند و 3 مدیر ادارات شهرستان های بوشهر، جم و کنگان نیز از میان بانوان انتخاب شده اند.

کتابدار واقع بین
|
Iran
|
1395/04/25 - 13:01
4
11
سلام. همانطور که می بینید هنوز مشکل سرمایش کتابخانه ها آن هم در بوشهر حل نشده است درحالی که معاون اداری و مالی نهاد دو هفته پیش اعلام کردند که مشکل سرمایشی همه کتابخانه حل شد!!!!!
در استان های شمالغرب نیز هنوز مشکل سرمایش حل نشده.
مدیر خوزستانی
|
Iran
|
1395/04/25 - 12:21
3
3
موفق باشید خانم شادکام.
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: