کد خبر: 25053
تاریخ انتشار: سه شنبه, 02 شهریور 1395 - 15:13

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

مدیرکل کتابخانه‌های چهارمحال و بختیاری در دیدار با نیروهای جدید؛

آگاهی بخشی وظیفه کتابدار است

منبع : لیزنا
مدیرکل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری در جمع کتابداران جدیدالورود آزمون استخدامی 1394 کتابخانه های عمومی استان، اعتقاد کتابداران به کار کتابداری را عامل موفقیت کتابخانه های عمومی عنوان کرد.
آگاهی بخشی وظیفه کتابدار است

 به گزارش لیزنا، فرهاد خلیل مقدم، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان روز دوشنبه یکم شهریور ماه سال جاری در جمع کتابداران جدیدالورود آزمون استخدامی 1394  ضمن تبریک ورود این نیروها به مجموعه کتابخانه های استان، رسالت یک کتابدار را آموزش مطالب خوب و آئین زندگی به افراد عنوان کرد و افزود: رسالت شما کتابداران این است که یاد بگیرید و یاد بدهید و در حقیقت کار شما رسالت انبیاست، کاری که فراتر از کار معلمی است پس آگاهی بخشی وظیفه کتابدار است.

خلیل مقدم عنوان کرد: کتابداران باید به کار خود اعتقاد داشته باشند و اهمیت دادن به کار و اعتقاد به آن عامل موفقیت در کار است .

وی بر برنامه محور بودن  کتابداران، قانون مداری و پایبندی به اصول اخلاقی بویژه پرهیز از دروغ و تهمت و افترا تاکید کرد و گفت: شما کتابداران هم باید آراسته به فضایل زیبای اخلاقی باشید و هم آراستگی ظاهر و کتابخانه را حفظ نموده، بویژه در شاداب سازی کتابخانه ها همت  بیش از پیش نمایید.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در پایان بیان داشت: کتابداران باید کتابخوان باشند پس سعی کنید کتاب بخوانید تا بتوانید با بهره گیری از کتاب و مطالعه درست فکر کنید، درست تصمیم بگیرید و درست عمل کنید.

 

گفتنی است استخدام این دسته از نیروهای کتابدار توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشوراز طریق برگزاری آزمون مشترک فراگیر و به صورت کتبی توسط سازمان سنجش آموزش کشور در روز جمعه 6 شهریور 1394صورت پذیرفت.

مسعود قانعی مقدم
|
Germany
|
1395/06/03 - 13:50
1
0
با سلام. عالی عالی عالی. خیلی قشنگ گفته اند.
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: