کد خبر: 25581
تاریخ انتشار: سه شنبه, 04 آبان 1395 - 12:42

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

راه اندازی اینترنت «wifi» رایگان در کتابخانه های کرمان

منبع : لیزنا
مديرکل کتابخانه های عمومی استان كرمان، از راه اندازي اینترنت بي سيم  (wifi)رایگان در کتابخانه های عمومی این استان در هفته كتاب سال جاري خبر داد.
راه اندازی اینترنت «wifi» رایگان در کتابخانه های کرمان

 به گزارش لیزنا، محمدجواد حسين زاده، مديرکل کتابخانه های عمومی استان كرمان، در جلسه ستاد هفته كتاب اداره كل كتابخانه ها، استفاده از فناوری اینترنت را در توسعه کتابخوانی موثر عنوان کرد و گفت: اینترنت به عنوان یک ظرفیت و امکان، در همه حوزه ها مورد توجه است و ما نیز برای ترویج و گسترش فرهنگ کتابخوانی می توانیم از این فناوری استفاده کنیم.

وی در بخش ديگري از سخنان خود مطالعه را، عنصر اصلی و ضروری در زندگی خواند و افزود: بی گمان آنان که گام های بلندی در وادی پیشرفت های گوناگون برداشته اند، هرگز با کتاب و کتابخوانی بیگانه نبوده اند.

 

حسين زاده با بیان اینکه کتابخانه های عمومی، در گسترش دانش و ارتقای میزان آگاهی های عمومی جامعه نقش به سزایی دارند گفت: عزم این نهاد، کمک به بالندگی و شکوفایی استعدادهای فردی، در راستای تولید اندیشه، علم و غنای فرهنگ جامعه می باشد.

وی بیان کرد: کتابخانه، نهادی است که با در اختیار داشتن بخش قابل توجهی از دانش، زمینه بهره گیری مناسب از اندوخته های بشری را فراهم می آورد و با تأمین فرصت های لازم، امکان آموختن همیشگی را برای اعضای جامعه مهیّا ساخته و بر پیشرفت حیات اجتماعی می افزاید.

 

مديركل كتابخانه هاي عمومي کرمان گفت: برنامه هاي بيست وچهارمين دوره هفته كتاب امسال با محوريت سند سياست هاي نهاد كتابخانه ها در سال خواندن اجرا خواهند شد.

 وي برگزاري مراسم تجليل از كتابداران وكتابخوانان برتر، اهداي كتاب، مسابقات فرهنگي و هنري، نشست هاي كتاب خوان و جلسات نقد و بررسي كتاب را ازجمله فعاليت هاي پيش بيني شده اين اداره كل در هفته كتاب سال جاري عنوان كرد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: