کد خبر: 25584
تاریخ انتشار: سه شنبه, 04 آبان 1395 - 14:46

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

افتتاح باشگاه کتاب و کتاب خوانی در کتابخانه دانش خورموج

منبع : لیزنا
  رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان دشتی، در آغاز سال تحصيلي جديد ، به ثبت شش باشگاه کتاب خوانی در کتابخانه های عمومی خورموج شهرستان دشتی  اقدام نمودند.
افتتاح باشگاه کتاب و کتاب خوانی در کتابخانه دانش خورموج

 به گزارش لیزنا، در این آیین که با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دشتی ، رئیس اداره آموزش و پرورش ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، رئیس شواری اسلامی شهر خورموج، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و خانواده های کودکان در کتابخانه عمومی دانش خورموج گشایش یافت.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان دشتی در این باره گفت: در راستاي اجراي برنامه هاي مربوط به سال خواندن و همچنين بخشنامه ابلاغ فعاليت هاي فرهنگي كودكان و نوجوانان در آغاز سال تحصيلي جديد، اقدام به ثبت شش باشگاه کتاب خوانی در کتابخانه های شهرستان نموده ایم .

 

مجتبی عباسی افزود: باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان گروه‌های کتاب‌خوانی هستند که با حضور دست‌ کم 12 کودک یا نوجوان برای مبادله کتاب و خواندن کتاب‌های مبادله شده و دیگر کتاب‌ها و زیر نظر یک مربی بزرگ ‌سال تشکیل و پس از ثبت در دبیرخانه مرکزی جام باشگاه‌های  کتاب‌خوانی کودک و نوجوان فعالیت می‌کند.

وی گفت: پس از ثبت این باشگاه ها از مزایای خوبی که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برای آن ها در نظر گرفته است برخوردار می شوند.

 

عباسی بیان کرد: این باشگاه ها یکی از طرح های مهم برای نامزدی پایتخت کتاب می باشد که در سال گذشته خورموج به عنوان نامزد پایتخت کتاب معرفی شد.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان دشتی دراین آیین گفت: از اقدام خوب و اثر گزار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی، اداره کتابخانه های عمومی و اداره آموزش و پرورش که در حوزه کتاب خوانی فعالیت خوبی داشته اند سپاسگزارم.

 محمد حسینی افزود: تاسیس چنین باشگاه هایی در سطح شهرستان نشان از احساس مسئولیت و اهمیت مردم شهرستان به مقوله کتاب است.

وی اضافه کرد: تربیت نخبه های جامعه و افزایش آگاهی و ارتقای فرهنگ با افزایش مطالعه و کتاب خوانی صورت می گیرد.

اعظم
|
Denmark
|
1395/08/09 - 12:00
0
0
درود بر مختار پور و برنامه هایش
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: