کد خبر: 25639
تاریخ انتشار: شنبه, 08 آبان 1395 - 10:11

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

فعالیت 66 باب کتابخانه نهادی و مشارکتی در استان اصفهان

منبع : لیزنا
در حال حاضر مجموعأ 66 کتابخانه در سطح شهرستان اصفهان فعالیت می کنند که از این تعداد 36 باب کتابخانه بطور مستقیم توسط نهاد کتابخانه های عمومی و مابقی با مشارکت خیرین و بخش خصوصی فعالیت می‌کنند.
 فعالیت 66 باب کتابخانه نهادی و مشارکتی در استان اصفهان

به گزارش لیزنا، علی جعفرپور، رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اصفهان، در نشست مشترک با مسئولین کتابخانه های عمومی این شهر گفت: کتابخانه های عمومی این شهرستان 25 هزار نفر عضو فعال دارد که نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش عضو داشته ایم.

 

وی با اشاره به فعالیت های فرهنگی کتابخانه های عمومی گفت: برگزاری 161 نشست کتاب‌خوان و معرفی و به اشتراک گذاری بیش از 2 هزار عنوان کتاب در این نشست ها از جمله مهمترین اقدامات کتابخانه های عمومی اصفهان بوده است.
انجام فعالیت های فرهنگی به مناسبت هفته عفاف و حجاب،‌ هفته بسیج، روز قدس و سایر مناسبت ها از اقدامات دیگری بود که جعفرپور به آن اشاره کرد و افزود: در یک‌‌‌ ‌سال گذشته 96 جلسه کانون های ادبی،‌ نمایشگاه های کتاب و کلاس های اوقات فراغت در تابستان تشکیل شده است.

جعفر پور، با اشاره به اهدای 2 هزار جلد کتاب از سوی کتابخانه ملی گفت: در حوزه عمرانی نیز اقدامات خوبی صورت گرفته که می توان با نوسازی و بازسازی کتابخانه های اژیه، تودشک و فرزانگان بهارستان اشاره کرد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: