کد خبر: 25796
تاریخ انتشار: سه شنبه, 18 آبان 1395 - 10:05

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

رییس اداره کتابخانه های عمومی خارگ خبر داد:

طرح اهداء کتاب «اهداء دانایی» در نمایشگاه کتاب خارک

در آستانه بیست و چهارمین دوره بزرگداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار نمایشگاه کتاب خارک گشایش یافت.
طرح اهداء کتاب «اهداء دانایی» در نمایشگاه کتاب خارک

 به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومي اداره کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر، به منظور ارتقاء سطح آگاهی و همچنین گسترش فرهنگ کتاب وکتابخوانی نمایشگاه کتاب با بیش از 25 هزار نسخه در خارک برگزار شد.

 

شکرالله پری غنچه، رییس اداره کتابخانه های عمومی بخش خارک در این باره بیان کرد: در خلال برپایی این نمایشگاه طرح اهدا کتاب اهدا دانایی به منظور جذب کتب اهدایی مردم به کتابخانه در قالب غرفه ای مجزا توسط کتابخانه عمومی شهید مهدوی، صورت خواهد گرفت.

پری غنچه، در ادامه گفت: طرح اهداء کتاب «اهداء دانایی» در این نمایشگاه برپا است که امیدواریم تا پایان نمایشگاه تعداد قابل توجهی کتاب به کتابخانه  شهید مهدوی اهداء شود.

 

پری‌غنچه افزود : این نمایشگاه شامل کتابهای دین، فلسفه، روانشناسی، مذهبی، تاریخ، هنر، ادبیات، زبان، کامپیوتر و کتابهای مرجع است که با تخفیف 40 درصد تا 8 آذر ماه پذیرای حضور خریداران و بازدید کنندگان خواهد بود .

 وی در پایان سخنان خود عنوان کرد .امیدوارم که برپایی چنین نمایشگاه هایی گامی مهم در جهت شکوفایی فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه باشد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: