کد خبر: 25905
تاریخ انتشار: یکشنبه, 23 آبان 1395 - 14:28

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران (شاخه خراسان) برگزار می کند،

همایش کارآفرینی و خودتوانمندسازی کتابداران

منبع : لیزنا
همایش کارآفرینی و خودتوانمندسازی کتابداران، روز چهارشنبه 26 آبان  1395 ساعت 9 تا 11:30 در دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود.
همایش کارآفرینی و خودتوانمندسازی کتابداران

به گزارش لیزنا، همایش کارآفرینی و خودتوانمندسازی کتابداران توسط انجمن علمی کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران (شاخه خراسان) با همکاری گروه علم اطلاعات و دانششناسی دانشگاه فردوسی مشهد، مرکز اطلاعرسانی و کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد، سازمان کتابخانهها، موزهها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، کتابخانه عمومی قلم و انجمن علمی علم اطلاعات و دانششناسی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار میشود.

امروزه کارآفرینی و خودتوانمندسازی یکی از مهمترین راههای روبهرو شدن با فضای کسب و کار است. به همین دلیل، همه نهادها تلاش میکنند تا راهها و رویکردهای کارآفرینی و خودتوانمندسازی را به کارکنان خود آموزش دهند. همایش کارآفرینی و خودتوانمندسازی کتابداران، روز چهارشنبه 26 آبان  1395 ساعت 9 تا 11:30 در دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود.

سخنران ویژه این همایش دکتر مریم نظری، دکترای علوم اطلاعات آموزشی از دانشگاه شفيلد انگلستان، متخصص سواد اطلاعاتی، مشاور خود توانمندسازی، مدیر توسعه تجاری شرکت فراداد (نماینده نالج ایی) و عضو هیئت‌مدیره انجمن علمی مدیریت اطلاعات ایران هستند.

ارائه سخنرانی دیگری با عنوان «توانمندسازی و مدیریت بر خود» توسط یاسر آسمان دره، دانشجوی دکترای مدیریت دانشگاه فردوسی مشهد و مدیرمسئول نشریه رهآورد مدیریت نیز از برنامههای این همایش خواهد بود.

همچنین کارگاه آموزشی در همین زمینه در روز سه شنبه 25 آبان در کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی برای کتابداران و حرفهمندان برگزار خواهد شد.


این همایش ساعت 9 تا 11:30 روز چهارشنبه، در سالن آمفی‌تئاتر دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه فردوسی مشهد، برگزار می‌شود.

 

ورود برای همه علاقمندان آزاد است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: