کد خبر: 26062
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 03 آذر 1395 - 10:38

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نویسندگان کودک در کتابخانه‌های عمومی شیراز قصه گفتند

منبع : لیزنا
با همکاری کانون نویسندگان و به مناسبت ایام گرامیداشت «کتاب و کتابخوانی و کتابدار»، نویسندگان ادبیات کودک و نوجوان شیراز  با حضور در بخش کودک کتابخانه‌ها به قصه‌گویی پرداختند.
نویسندگان کودک در کتابخانه‌های عمومی شیراز قصه گفتند

 به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان شیراز، نویسندگان بومی شیراز، لیلا برزگر نویسنده کتاب‌های «بی سیم چی کوچک»، «خاطرات موش کور»، «ترن پیر خواب آلود» و «تارتن و آهنگ بیشه زار» در کتابخانه عمومی حافظیه، الهام مزارعی نویسنده کتاب‌های «مامان کله دودکشی»، «گوانجی و 360 درجه ی جادویی» و «دختر کوچولو، فرمانده سیبیلو» در کتابخانه عمومی عدالت، زهرا فردشاد نویسنده کتاب‌های «مار پاپتی» و «ایلا، نگهبان باغ وحش» در کتابخانه عمومی رئیسی اردکانی و میترا کیان بخت نویسنده کتاب‌های «اجوج مجوج بامولی»، «آقای فرزی»، «موش مرده» و «نوال» در کتابخانه عمومی اندیشه برای کودکان قصه گفتند و کتاب خواندند.

 

سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان شیراز با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی مناسب برای بروز خلاقیت و نهادینه‌شدن عادت خواندن در کودکان و نوجوانان، بر تأثیر و نقش کتابخانه‌های عمومی در تربیت افراد، ارتقای سطح فرهنگ عمومی و نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی تاکید کرد.

فاطمه صفری راد قصه گویی و معرفی کتاب‌های خوب تسهیل کننده دستیابی به این هدف دانست و اظهار امیدواری کرد که تعامل و مشارکت نویسندگان بومی شیراز با این اداره در طول سال استمرار یابد تا از تجارب و توانایی آنان در غنی‌سازی فعالیت‌های کتابخانه‌ها استفاده شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: