کد خبر: 26390
تاریخ انتشار: دوشنبه, 29 آذر 1395 - 14:34

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

در جشنواره مردمی نذر کتاب

نماینده و فرماندار فسا 250 جلد کتاب اهدا کردند

منبع : لیزنا
نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی و معاون استاندار و فرماندار ویژه فسا با حضور در کتابخانه عمومی آیت الله دکتر احمد بهشتی فسای استان فارس در دومین جشنواره نذر کتاب شرکت کردند.
نماینده و فرماندار فسا 250 جلد کتاب اهدا کردند

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان فسا با اشاره به حضور نماینده مردم و فرماندار ویژه فسا در کتابخانه عمومی آیت الله دکتر احمد بهشتی گفت: این بازدید به جهت آشنایی با فعالیت‌ها، برنامه‌ها و مشکلات کتابخانه‌های عمومی شهرستان فسا انجام شد.

محمد حسین فیروزی افزود: در این بازدید نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی و معاون استاندار و فرماندار ویژه فسا ضمن بازدید از بخش مخزن، سالن مطالعه، بخش کودک، بخش مرجع، بخش نشریات و بخش کتابداری در جریان برنامه‌ها و مشکلات کتابخانه‌های عمومی شهرستان فسا قرار گرفتند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان فسا در ادامه اظهار داشت: نماینده و فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان فسا در این بازدید با اعضای کتابخانه به گفتگو نشستند و با علایق و نیازهای کتابخانه ای اعضاء در زمینه‌های مختلف آشنا شدند.

محمد حسین فیروزی در پایان گفت: در این برنامه گزارشی از آخرین وضعیت کتابخانه های عمومی شهرستان و بخش کودک کتابخانه عمومی آیت الله دکتر احمد بهشتی ارائه شد که امید است در آینده نزدیک تکمیل و راه‌اندازی گردد.

 همچنین در این بازدید محمد جواد جمالی، نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی و سلیمان کرمی، معاون استاندار و فرماندار ویژه فسا ضمن تحسین طرح جشنواره نذر کتاب با اهدای 250 جلد کتاب در دومین جشنواره مردمی نذر کتاب شهرستان فسا شرکت کردند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: