کد خبر: 26497
تاریخ انتشار: یکشنبه, 05 دی 1395 - 16:51

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری جلسات هم‌افزایی کارکنان اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد

منبع : لیزنا
جلسات کارگاهی هم‌افزایی کارکنان اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد به منظور ارتقای سطح فنی و تخصصی همکاران این اداره کل برگزار می‌شود.
برگزاری جلسات هم‌افزایی کارکنان اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، این جلسات که با حضور کارشناسان اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان از اواخر آذرماه سال جاری آغاز شده است، شامل کارگاه‌های هم‌افزایی در موضوعات تدوین گزارش، آشنایی با نرم‌افزارهای گرافیکی و همچنین بیان مطالبی در خصوص برخی مهارت‌های هفت‌گانه کار با رایانه است.

در نخستین جلسه از این سلسله جلسات، جمعی از کارشناسان اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد با اصول تهیه و تدوین «گزارش‌های اداری» آشنا شدند.

در بخش دوم کارگاه‌های هم‌افزایی که از ابتدای دی‌ماه امسال در حال برگزاری است، اصول اولیه کار با نرم‌افزارهای گرافیکی به اشتراک گذاشته می‌شود.

بیان اصول قصه‌گویی و بررسی عملکرد کتابداران بخش کودک کتابخانه‌های عمومی استان که به بخش استانی جشنواره قصه‌گویی کانون پرورش فکری راه یافتند، از دیگر محورهای جلسات هم‌اندیشی کارکنان کتابخانه‌های عمومی استان یزد است.

 گفتنی است، در این جلسات مدیرکل، معاونان و کارشناسان اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد به تبادل تجربیات و دانسته‌های خود به منظور هم‌افزایی هرچه بیشتر دانش فنی خود، می‌پردازند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: