کد خبر: 27343
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 20 بهمن 1395 - 10:43

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

دبیرکل نهاد از تمامی همکاران و کتابداران سراسر کشور دعوت کرد

حضور در قدرت‌نمایی عظیم ملت قهرمان و آزاده ایران در برابر استکبار جهانی

منبع : لیزنا
علیرضا مختارپور در پیامی ضمن تبریک سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، از تمامی همکاران و کتابداران سراسر کشور دعوت کرد تا در راهپیمایی یوم‌الله بیست و دوم بهمن‌ماه شرکت کنند.
حضور در قدرت‌نمایی عظیم ملت قهرمان و آزاده ایران در برابر استکبار جهانی

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور روز دوشنبه هجدهم بهمن و در آستانه سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در یادداشتی ضمن گرامیداشت این ایام از تمامی همکاران و کتابداران سراسر کشور دعوت کرد تا در راهپیمایی یوم‌الله بیست و دوم بهمن‌ماه شرکت و در قدرت‌نمایی عظیم ملّت قهرمان و آزاده ایران در برابر استکبار جهانی نقش مهم و حیاتی خود را ایفا کنند.

 

متن پیام دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به شرح زیر است:

 

باسمه‌تعالی

کتابداران و همکاران عزیز و گرامی

 

با اهداء سلام و احترام

 

فرا رسیدن دهۀ مبارکۀ فجر و سالروز ایام پیروزی انقلاب اسلامی که به تعبیر رهبر معظّم انقلاب اسلامی برای کشور ما یک فرصت تاریخی بود به شما عزیزان تبریک عرض می‌کنم.

پیروزی انقلاب اسلامی بر رژیم طاغوتی و مستبد و وابستۀ پهلوی که نمونۀ کاملی از حکومت‌های سراپا فساد و تباهی و ظلم و استبداد و استعمار بود و مردم در آن هیچ نقش و هویتی نداشتند و تنها شاهد به یغما رفتن سرمایه‏های معنوی دین و اخلاق و سرمایه‏های مادی و اقتصادی و منابع مهم کشور توسط مستکبران جهانی بودند به تعبیر رهبر کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی(قدّس سرّه) انفجار نور بود و اثبات کنندۀ پیروزی خون بر شمشیر.

در تمامی 37 سال گذشته با اینکه نسل‌های دوم و سوم انقلاب نیز رشد کردند، اکثریت جوانان و مردان و زنانی که نه دوران مبارزات انقلاب اسلامی را شاهد بودند و نه دوران دهساله رهبری الهی حضرت امام(ره) را و نه حتی سال‌های حماسه آفرینی ملّت قهرمان ایران در دوران دفاع مقدس در مقابل رژیم سراپا وابسته متجاوز، امّا دلبستگی آنان به مسیر روشن و نورانی انقلاب باعث شد تا راهپیمایی با شکوه و دشمن‌شکن روز بیست و دوم بهمن هر سال بهتر و پر جمعیت‌تر از سال قبل برگزار شود.

از تمامی همکاران و کتابداران سراسر کشور دعوت می‌کنم تا به هر شکل فردی، جمعی و خانوادگی در راهپیمایی یوم الله بیست و دوم بهمن شرکت کنند و در قدرت‌نمایی عظیم ملّت قهرمان و آزادۀ ایران در برابر استکبار جهانی نقش مهم و حیاتی خود را ایفا کنند.  ان شاءالله

 

                                                                و من‌الله ‌التوفیق

                                                               علیرضا مختارپور

                                                  دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور

 

 

کتابدار
|
Iran
|
1395/11/21 - 08:19
0
2
با عرض سلام به دبیر کل محترم
لطفا حق مسکن را برای کتابداران با توجه به پایین بودن حقوق اجرا کنید چون پایه حقوق کتابداران ضعیف است و احکام صحت آن را تایید می کند
کتابدار
|
United Kingdom
|
1395/11/20 - 17:49
0
12
سرور گرامی جناب آقای مختار پور خداقوت
لطفا1- مصوبه اخیر دولت در مورد فوق العاده نوبت کاری یا همان حق شیفت را برا کتابدارانی که به صورت شیفتی کار میکنند اجرایی کنید2-ارتقا و رتبه شاغل کتابداران شاغل در مناطق کمتر توسعه یافته شامل ده استان که از دو سال تعجیل برخوردارند رو اجرایی کنید
کتابدار
|
Iran
|
1395/11/20 - 15:15
0
10
آقای مختارپور وضعیت معیشتی کتابداران خوب نیست
یاوری
|
Iran
|
1395/11/20 - 14:48
0
10
با درود به دبیرکل محترم و سپاس از راهنمایی ها پیگیری های شما لطفا در مورد شرایط و ضوابط رسمی شدن اطلاعات کاملتر را بدهید
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: