کد خبر: 29140
تاریخ انتشار: شنبه, 17 تیر 1396 - 11:11

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

مدیرعامل موسسه انتشاراتی به نشر آستان قدس رضوی

تالیف و نشر کتاب تضمین انتقال فرهنگ رضوی است

منبع : لیزنا
مدیرعامل موسسه انتشاراتی به نشر آستان قدس رضوی در پیامی به دبیرخانه جشنواره کتابخوانی رضوی در استان خراسان رضوی تالیف و نشر کتاب را عامل اصلی حفظ و تثبیت و انتقال میراث فاخر ائمه معصومین در گذر تاریخ دانست.
تالیف و نشر کتاب تضمین انتقال فرهنگ رضوی است

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان خراسان رضوی، حسین سعیدی به دبیرخانه جشنواره کتابخوانی رضوی پیامی ارسال کرده است.

در پیام سعیدی آمده است: «همواره خدا را شاکریم که به واسطه  کتاب و علما و مشاهیر سیره و معرفت اهل بیت را با نوشتن تثبیت و پایدار کردند و اشاعه این فرهنگ با  نشر کتاب از نسلی به نسل دیگر منتقل شد و امروز ما میراث دار فرهنگ مکتوبی هستیم که با کتاب و کتابت عظمت و تبختر فرهنگی شیعه و اهل بیت را به این نسل تقدیم کرده است و از این پس این مائیم که وظیفه داریم قاموس عظیم حمکت و معرفت دینی را با تاسی از مرام اهل بیت به نسلهای اینده هدیه کنیم.

جشنواره کتابخوانی رضوی با انتخاب کتابهایی با این موضوع در هفتمین سال برگزاری توانسته است سهمی از این مسئولیت سنگین را به دوش کشد و افتخار این مجموعه انتشاراتی است که چند عنوان از کتابهای جشنواره برای این خوان گسترانیده  کتابخوانی در کشور از کتابهای  انتشارت به نشر انتخاب شده است.

مسلما وظیفه ذاتی این مجموعه تحقیق و پژوهش و تهیه اثاری فاخر در باره زندگی و سیره ائمه معصوم و امام علی بن موسی الرضا است که خود گامی ارزشمند در جهت ترویج فرهنگ رضوی و تثبیت و انتقال مفاهیم به نسلهای بعدی و گزاره ای برای قضاوت و شناخت در گذرگاه تاریخ خواهد بود و جشنواره کتابخوانی رضوی مصداقی برای این تلاش مقدس در جهت اشاعه کتاب و کتابخوانی.

باشد که خداوند توفیق و سعادت را در این مسیر روزی مان بفرماید.»

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: