کد خبر: 29309
تاریخ انتشار: یکشنبه, 25 تیر 1396 - 19:59

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

آموزش نقوش هندسی به کودکان و نوجوانان در کتابخانه و موزه ملی ملک

منبع : لیزنا
کودکان و نوجوانان هم‌زمان با برگزاری نهمین جشنواره فرهنگی- هنری «ماه هشتم» در کتابخانه و موزه ملی ملک در زمینه آشنایی با نقوش سنتی آموزش می‌بینند.
آموزش نقوش هندسی به کودکان و نوجوانان در کتابخانه و موزه ملی ملک

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، کارگاه آموزشی «آشنایی با نقوش هندسی» ویژه کودکان، با تدریس سعید شکوری، مدرس و کارشناس هنرهای سنتی، به رایگان در دو نوبت در روزهای سه‌شنبه 3 مرداد و سه‌شنبه 10 ماه از ساعت 9 تا ساعت 12:30 برگزار می‌شود. 

سعید شکوری تاکنون در زمینه هنر گره‌چینی به ویژه آموزش تکنیک‌های آن فعالیت‌هایی انجام داده است. زمینه‌ای مناسب بدین‌ترتیب برای آشنایی کودکان و نوجوانان با این تکنیک شگفت‌انگیز سنتی در گستره فرهنگ و هنر ایرانی- اسلامی فراهم می‌شود.

نهمین جشنواره فرهنگی- هنری ماه هشتم، هم‌زمان با فرارسیدن دهه کرامت از 3 تا تا 13 مرداد  با برنامه‌های گوناگون در حوزه فرهنگ و هنر ایرانی- اسلامی در کتابخانه و موزه ملی ملک به نشانی «تهران، میدان امام خمینی، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد» برگزار می‌شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: