کد خبر: 29778
تاریخ انتشار: شنبه, 21 مرداد 1396 - 09:45

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

تولید کتاب صوتی «قصه ما مثل شد» در اراک

منبع : لیزنا
«قصه ما مثل شد» به همت بخش نابینایان کتابخانه شماره یک شهر اراک به کتاب صوتی تبدیل شد.
تولید کتاب صوتی «قصه ما مثل شد» در اراک

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی، به همت کتابخانه عمومی شماره یک شهر اراک، کتاب صوتی «قصه ما مثل شد» نوشته محمد میرکیانی در استودیوی بخش نابینایان دکتر خزایلی این کتابخانه تولید شد.

ابوالفضل حیدری مسئول بخش نابینایان کتابخانه شماره یک اراک گفت: هدف اصلی کتابخانه‌های عمومی ارائه خدمت به عموم جامعه است و از این‌رو می‌بایست برای کاربرانی مانند معلولین که به هر دلیلی نمی‌توانند از خدمات و مواد کتابخانه‌ای بهره‌مند شوند، تمهیدات ویژه‌ای جهت تولید منابع و ارائه خدمات اندیشیده شود.

حیدری افزود: بخش نابینایان دکتر خزائلی نیز از این مهم غافل نبوده و با پیگیری‌های بی‌وقفه، موفق به ساخت استودیوی تولید کتاب‌های صوتی در محل کتابخانه شده است.

 

وی افزود: این بخش با همکاری دوستداران کتاب و کتابخوانی به ضبط کتاب‌های صوتی در زمینه‌های مختلف اقدام کرده است تا بتواند بخشی از نیاز منابع صوتی جامعه بزرگ و شریف نابینایان و کم‌بینایان را پاسخگو باشد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: