کد خبر: 29849
تاریخ انتشار: دوشنبه, 23 مرداد 1396 - 11:35

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

 جلسه مشاوره و روان درمانی ویژه کم نابینایان در اسلامشهر برگزار شد

منبع : لیزنا
اولین جلسه مشاوره و روان درمانی ویژه کم نابینایان در کتابخانه مصطفی خمینی اسلامشهر با هدف ارتقای فرهنگی، جلسه روانشناسی و مشاوره با رویکرد افزایش مهارت های زندگی در کتابخانه عمومی شهید مصطفی خمینی اسلامشهر برگزار شد.
 جلسه مشاوره و روان درمانی ویژه کم نابینایان در اسلامشهر برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اسلامشهر، فاطمه پاشازاده مسئول کتابخانه شهید مصطفی خمینی با اعلام این خبر گفت: اولین  جلسه مشاوره و روان درمانی روز دوشنبه 23 مرداد ماه با حضور دکتر شجاع کرمی متخصص روانشناسی و مشاوره و رئیس سازمان بهزیستی اسلامشهر، برای اعضای کم بینا بخش نابینایان کتابخانه شهید مصطفی خمینی برگزار شد.

این جلسه که با هدف ارتقای فرهنگی و با رویکرد افزایش مهارت های زندگی و جذب مخاطبین کم بینا برگزار شد ، مباحث آسیب شناسی اجتماعی و مسائل و مشکلات کم بینایان مورد بحث قرار گرفت. 

معرفی کتاب های مناسب در رابطه با موضوع جلسات به اعضای کم بینا از دیگر برنامه های این جلسات بود که با استقبال شرکت کنندگان در جلسات مواجه شد.

 

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: