کد خبر: 29966
تاریخ انتشار: یکشنبه, 29 مرداد 1396 - 11:23

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

تقدیر و تجلیل اداره کل استان البرز از کتابداران برگزیده سال95 در شهرستان نظرآباد

منبع : لیزنا
 مراسم تقدیر از کتابداران برگزیده شهرستان نظرآباد در سال95 با حضور محمدکریم صابری معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان البرز، جمعی از کارشناسان اداره کل و کتابداران برگزیده  برگزار شد.
تقدیر و تجلیل اداره کل استان البرز از کتابداران برگزیده سال95 در شهرستان نظرآباد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان البرز، دراین مراسم از مهین زارع، فضه سلمانی، ولی الله اصل دهقان، مرتضی بیرامی و رسول صادقی کتابداران و کارکنان کتابخانه امام صادق (ع) نظرآباد تقدیر شد. 

مبنای این انتخاب میانگین نمرات بازدید کتابداران در برگه های بازدید کارشناسان استان در سال 95 بوده است. در بازدید از کتابخانه ها کارشناسان امور کتابخانه ها، منابع، فرهنگی و ... عملکرد کتابداران کتابخانه را مورد بررسی و ارزیابی قرار می دهند.

گفتنی است بخشی از امتیاز  ارزیابی در برگه بازبینی مربوط به مواردی چون تجهیزات کتابخانه، مسائل عمرانی و ... می باشد که با توجه به این که این شاخص ها در بسیاری از موارد مربوط به عملکرد اداره شهرستان و اداره کل می باشد در انتخاب کتابخانه های برگزیده ملاک ارزیابی نبوده و صرفا نمره کتابدار به عنوان شاخص انتخاب شده است.

 

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: