کد خبر: 29980
تاریخ انتشار: یکشنبه, 29 مرداد 1396 - 15:19

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری 7 کارگاه آموزشی ویژه کودکان و نوجوان  تا پایان سال در شیراز

منبع : لیزنا
مسئول کتابخانه عمومی کودکان یار مهربان شیراز از برنامه ریزی به منظور برگزاری 7 کارگاه آموزشی کاربردی برای کودکان و نوجوانان شیرازی و رونمایی از آلبوم  عکس این کتابخانه تا پایان سال خبر داد.
برگزاری 7 کارگاه آموزشی ویژه کودکان و نوجوان  تا پایان سال در شیراز

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام اداره‌‌کل کتابخانه‌های عمومی فارس، محبوبه خراسانی نسب با اعلام این خبر عنوان کرد: اولین کارگاه آموزشی این کتابخانه، سمینار گویندگی و فن بیان ویژه نوجوانان است که یکشنبه 29 مردادماه ساعت 17 برگزار خواهد شد.

او همچنین با تصریح اینکه این سمنارها به صورت کاملاَ رایگان برگزار خواهد شد، افزود: کارگاه داستان نویسی و پرورش استعداد ادبی نیز کارگاه دوم این کتابخانه است که در 3 جلسه در تاریخ‌های دوم، نهم و شانزدهم مردادماه برگزار خواهد شد.

 خراسانی نسب با اشاره به اینکه 5 کارگاه دیگر در نیمه دوم سال برنامه‌ریزی شده است، یادآور شد: کارگاه های آموزشی سواد دیداری و شنیداری در تفکر خلاق ، فضای مجازی مضرات و فواید، روش‌های تحقیق و گزارش نویسی ویژه نوجوانان، مشاوره و استعداد یابی نیمه دوم امسال پذیرای کودکان و نوجوانان است.

مسئول کتابخانه عمومی کودکان یارمهربان همچنین به برگزاری کارگاه استعدادیابی بر اساس نقاشی اشاره کرد و گفت: در هفته گذشته این کارگاه به منظور توان‌سنجی کودکان در زمینه نقاشی و تصویر شناسی برگزار شد که نتایج آن به زودی اعلام می‌شود.

 

خراسانی نسب در پایان تصریح کرد: همزمان با تقدیر از برگزیدگان کتابخانه‌ای هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در روز جهانی کودک، از آلبوم  عکس کودکان یار مهربان رونمایی می‌شود. این آلبوم شامل عکس‌های کودکان عضو کتابخانه است که در روز افتتاح این کتابخانه تهیه شده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: