کد خبر: 30071
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 01 شهریور 1396 - 09:46

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

تقدیر از کتابداران برگزیده استان البرز

منبع : لیزنا
از کتابداران شهرستان‌های کرج، نظرآباد، ساوجبلاغ، اشتهارد و فردیس با حضور معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان البرز تقدیر شد.
تقدیر از کتابداران برگزیده استان البرز

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی البرز، مراسم تقدیر از کتابداران برگزیده سال ۹۵  شهرستان‌های کرج، نظرآباد، ساوجبلاغ، اشتهارد و فردیس با حضور محمدکریم صابری معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان البرز، جمعی از کارشناسان اداره کل و کتابداران برگزیده برگزار شد.

مراسم تقدیر از کتابداران برگزیده شهرستان کرج در سال ۹۵ با معرفی سیده مریم امیرطزنجی، مرضیه مرادیان، ندا خاکی فیروز، بنفشه کرمی و نادر طویر سیاری کتابداران و کارکنان  کتابخانه‌های علامه حلی و کلثوم میرزا حسینی، نازنین سوداگری، زهره جعفری، سارا طاهری و سینا دلشاد کتابداران و کارکنان فرهنگسرای غدیر در این فرهنگسرا برگزار شد.

از مهین زارع، فضه سلمانی، ولی‌الله اصل دهقان، مرتضی بیرامی و رسول صادقی کتابداران و کارکنان کتابخانه امام صادق (ع) نظرآباد نیز به‌عنوان کتابداران برگزیده شهرستان نظرآباد تقدیر شد.

روح‌الله طیبی، مریم سوری، مژگان آقااحمدی، زهرا سیف‌الله و سعیده عبدالملکی کتابداران کتابخانه الهادی (ع) شهرستان ساوجبلاغ نیز به‌عنوان برگزیدگان این شهرستان تقدیر شدند.

کتابخانه ملاصدرا اشتهارد نیز میزبان تقدیر از مجید قاجارگیر، زهرا فروتن و سیدمحمد عرب و کتابداران و کارکنان کتابخانه ملاصدرا اشتهارد بود.

از مرجان خان محمدی، معصومه کولیوند، ملک‌سیما تقی‌زاده، اعظم مجیدی، سپیده ماقنتی و ناصر بهرام زاده کتابداران و کارکنان کتابخانه علامه امینی فردیس نیز به‌عنوان برگزیدگان این شهرستان تقدیر شد.

 

گفتنی است؛ مبنای این انتخاب میانگین امتیازات کتابداران در سال ۹۵ بود که پس از بازدید کارشناسان امور کتابخانه‌ها، منابع، فرهنگی و ... موردبررسی و ارزیابی قرار گرفت.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: