کد خبر: 30232
تاریخ انتشار: سه شنبه, 07 شهریور 1396 - 15:29

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

اهدای بیش از ۱۰ هزار جلد کتاب به کتابخانه عمومی دکتر معین کرج

منبع : لیزنا
 مسئول کتابخانه عمومی دکتر معین کرج از اهدای بیش از ۱۰ هزار جلد کتاب از سوی خیّرین این شهرستان در سه ماهه نخست سال ۹۶ به این کتابخانه خبر داد.
اهدای بیش از ۱۰ هزار جلد کتاب به کتابخانه عمومی دکتر معین کرج

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی البرز، فریبا کتابی مسئول کتابخانه عمومی دکتر معین کرج در گفتگو با روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان البرز با اشاره به اهدای کتاب از سوی خیّرین این شهرستان در سه ماهه نخست سال ۱۳۹۶ گفت: بیش از ۱۰ هزار نسخه از سوی خیّرین شهرستان کرج در فصل بهار به کتابخانه عمومی دکتر معین اهداء شده است.

کتابی با اشاره به مشارکت خوب خیّرین در برنامه‌های فرهنگی و ترویج کتابخوانی کرج تصریح کرد: در یک مورد از این اهدای کتاب‌ها بیش از ۱۳۰۰ جلد کتاب توسط دکتر جعفر شیرازی از خیّرین فرهنگ‌دوست شهرستان کرج به کتابخانه واگذار شد

مسئول کتابخانه عمومی دکتر معین در ادامه افزود: فرهنگ‌سازی برای اهدای کتاب، یکی از بهترین روش‌ها برای ارتقای سطح مطالعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی است و باید اهداء کنندگان کتاب را به بهترین شکل معرفی و تشویق کرد.

 

گفتنی است کتابخانه عمومی دکتر معین با حدود ۶۰۰۰ عضو، تنها کتابخانه عمومی در مهرشهر کرج محسوب می‌شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: