کد خبر: 30921
تاریخ انتشار: دوشنبه, 17 مهر 1396 - 16:52

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

معاون توسعه کتابخانه ها و کتابخوانی نهاد خبر داد

اهدای ۲۵ هزار نسخه کتاب کمک آموزشی به کتابخانه‌های عمومی کشور

منبع : لیزنا
معاون توسعه کتابخانه ها و کتابخوانی نهاد از اهدای ۲۵ هزار نسخه کتاب کمک درسی چاپ جدید توسط بنیاد علمی و آموزشی قلم‌چی برای استفاده در کتابخانه های عمومی کشور خبر داد.
اهدای ۲۵ هزار نسخه کتاب کمک آموزشی به کتابخانه‌های عمومی کشور

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام  پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، محمداله‌یاری معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد گفت:  ۲۵ هزار نسخه کتاب کمک درسی چاپ سال ۱۳۹۶ توسط بنیاد علمی و آموزشی قلم‌چی به ارزش بیش از هشت میلیارد ریال در مراسمی توسط بنیاد علمی آموزشی قلم چی به نمایندگان نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور اهداء شد.

وی افزود: بنیاد علمی و آموزشی قلم‌چی پیش از این در سی امین نمایشگاه بین‌الملی کتاب تهران، به منظور غنی سازی منابع کمک درسی و آموزشی کتابخانه‌های عمومی، اهداء این کتاب‌ها را به نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور پیشنهاد داده بود که پس از بررسی توسط کارشناسان منابع نهاد، عناوین مورد نظر انتخاب شد.

 

به گفته معاون توسعه کتابخانه ها و کتابخوانی نهاد، این کتاب‌ها بعد از دسته‌بندی‌های لازم در قالب بسته‌های ۱۳ جلدی به کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور ارسال شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: