کد خبر: 30941
تاریخ انتشار: سه شنبه, 18 مهر 1396 - 10:03

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

اهدای کتاب‌هایی به ارزش ۲۴۰ میلیون ریال به کتابخانه‌های عمومی استان یزد

منبع : لیزنا
 کانون فرهنگی آموزش وابسته به بنیاد علمی- آموزشی قلم‌چی منابع کمک‌آموزشی به ارزش ۲۴۰ میلیون ریال به کتابخانه‌های عمومی استان یزد اهدا کرد.
اهدای کتاب‌هایی به ارزش ۲۴۰ میلیون ریال به کتابخانه‌های عمومی استان یزد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، احسان عابدی، کارشناس منابع اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد با اعلام این خبر گفت: ۷۵ بسته از جدیدترین کتاب‌های آموزشی بنیاد قلم‌چی، به ۷۵ کتابخانه عمومی در استان یزد ارسال شده است. هریک از بسته‌های ارسالی شامل ۱۲ عنوان کتاب به ارزش ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال است.

به گفته عابدی، این مجموعه از کتاب‌های اهدایی بنیاد قلم‌چی به کتابخانه‌هایی ارسال شده است که در زمان برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در اردیبهشت‌ماه سال جاری، درخواست‌های خود را به کانون فرهنگی آموزش ارسال کرده بودند.

 

گفتنی است، منابع کمک‌آموزشی ازجمله منابع پر تقاضا در کتابخانه‌های عمومی استان یزد است و در حال حاضر تمامی کتابخانه‌های عمومی استان در بخشی مجزا، این کتاب‌ها را در اختیار مراجعان و اعضای خود قرار می‌دهند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: