کد خبر: 31639
تاریخ انتشار: جمعه, 26 آبان 1396 - 15:59

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

 ضرورت تکمیل و افتتاح کتابخانه مرکزی شهرستان بندرعباس

منبع : لیزنا
در دیدار مسئولان نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با استاندار هرمزگان بر ضرورت تکمیل و افتتاح کتابخانه مرکزی شهرستان بندرعباس تأکید شد.
 ضرورت تکمیل و افتتاح کتابخانه مرکزی شهرستان بندرعباس

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی هرمزگان، موضوع تکمیل پروژه کتابخانه مرکزی بندرعباس طی نشستی با حضور مسئولان نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و استاندار هرمزگان بررسی شد.

در این نشست اسماعیل شفاعی، معاون اداری و مالی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور ضمن تشکر از توجه استاندار هرمزگان به کتابخانه‌های عمومی، خواستار تخصیص اعتبار لازم برای شروع مجدد عملیات ساخت و تکمیل پروژه کتابخانه مرکزی شد.

شفاعی بیان کرد: در صورت تکمیل این پروژه، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور نسبت به تجهیز منابع، امکانات و نیروی انسانی، اقدام می‌کند.

در ادامه مرتضی محمدزاده، مدیرکل امور مجلس و استان‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در خصوص عدم تخصیص اعتبار به پروژه‌های عمرانی، توضیحاتی ارائه داد و گفت: متأسفانه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، اعتبار عمرانی به‌صورت متمرکز در اختیار ندارد و تنها به‌عنوان بهره‌بردار نسبت به تجهیز منابع و تأمین نیروی انسانی اقدام می‌کند؛ بنابراین تکمیل پروژه کتابخانه مرکزی استان از محل اعتبارات استان ضروری است.

در پایان همتی، استاندار هرمزگان نیز به اهمیت توسعه فضاهای فرهنگی در هرمزگان اشاره کرد و به‌منظور تکمیل پروژه کتابخانه مرکزی قول مساعد داد. وی گفت: امید است با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بتوانیم گام‌های مؤثری در جهت تخصیص اعتبار به پروژه کتابخانه مرکزی برداریم.

 

گفتنی است، در ابتدای این نشست نیز، محسن زینلی تختی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان هرمزگان به ارائه گزارشی از وضعیت کتابخانه‌های عمومی استان و پروژه ناتمام کتابخانه ‌مرکزی پرداخت.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: