کد خبر: 31745
تاریخ انتشار: دوشنبه, 29 آبان 1396 - 10:11

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

معرفی کتاب توسط دانش‌آموزان بهابادی در نشست کتاب‌خوان ویژه کودک و نوجوان در یزد

منبع : لیزنا
  جمعی از دانش‌آموزان آموزشگاه‌های پسرانه و دخترانه شاهد شهرستان بهاباد، به مناسبت هفته بزرگداشت «کتاب، کتابخوانی و کتابدار» کتاب‌های منتخب خود را در نشست کتاب‌خوان ویژه کودک و نوجوان این شهرستان معرفی کردند.
معرفی کتاب توسط دانش‌آموزان بهابادی در نشست کتاب‌خوان ویژه کودک و نوجوان در یزد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، در این نشست که عباس اقبال، فرماندار بهاباد، رقیه دوست فاطمی‌ها، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان و جمعی از مسئولان شهرستان حضور داشتند، ۶ تن از دانش‌آموزان دبستان‌های پسرانه و دخترانه شاهد بهاباد به معرفی کتاب‌های برگزیده خود پرداختند.

کتاب‌های «تن‌تن و سندباد»، «۱۰ قصه از امام رضا(ع)»، «افسانه‌های عرب»، «دوست مهربان کبوترها»، «پیامبر و قصه‌هایش» و «داستان‌های یه قل دو قل» توسط انیس امینی، ساریه شکری، محمدمهدی دانش، زهرا زینلی، زینب حسین‌زاده و علی وارسته به حاضران این نشست معرفی شد.

در پایان نشست کتاب‌خوان ویژه کودک و نوجوان بهاباد، از دانش‌آموزان ارائه دهنده معرفی کتاب با اهدای لوح سپاس و هدیه، قدردانی شد.

این نشست با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهاباد در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد.

 

گفتنی است، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد و همراهان وی در سفر یک‌روزه خود به شهرستان‌های بافق و بهاباد، از سه باب کتابخانه شهری بهاباد نیز بازدید کردند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: