کد خبر: 31790
تاریخ انتشار: سه شنبه, 30 آبان 1396 - 16:30

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نمایشگاه آثار برتر مسابقه نقاشی در کردستان

منبع : لیزنا
آثار برتر مسابقه نقاشی ایام گرامیداشت کتاب، کتابخونی و کتابدار در سال ۹۵ در کتابخانه مستوره کردستانی بوکان نمایش داده شد.
نمایشگاه آثار برتر مسابقه نقاشی  در کردستان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی، خالد یوسفی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بوکان اعلام کرد: به مناسبت ایام گرامیداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار، تعداد ۶۰ اثر از آثار برتر مسابقه نقاشی برگزار شده در هفته کتاب سال ۹۵، در کتابخانه مستوره کردستانی بوکان به نمایش گذاشته شد.

وی گفت: این آثار که توسط کودکان و نوجوانان عضو کتابخانه‌های عمومی بوکان با تکنیک‌های مداد شمعی، گواش، مداد رنگی و آبرنگ جهت شرکت در مسابقه نقاشی تهیه شده‌اند تا ۲ آذرماه در معرض دید بازدیدکنندگان و اعضاء کتابخانه قرار خواهد داشت.

یوسفی افزود: هر سال به مناسبت هفته کتاب، مسابقه نقاشی کودکان و نوجوانان با موضوع «کتاب، کتابخانه و کتابخوانی» در بین اعضاء کتابخانه‌های عمومی برگزار و به برندگان مسابقه، جوایزی اهداء می‌شود که جهت ترغیب کودکان و نوجوانان به کتابخوانی و نیز فعالیت هنری، از آثار برتر مسابقه در هفته کتاب سال بعد، نمایشگاهی برگزار می‌شود.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی بوکان اظهار کرد: در ایام گرامیداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار، مسابقه خاطره نویسی، نشست نقد و برسی کتاب «آخرین انار دنیا»، نشست تخصصی کتاب‌خوان از آثار مترجم بومی «رضا کریم مجاور»، نشست کتاب‌خوان مدرسه‌ای و بازدید تورهای علمی از سایر فعالیت‌های کتابخانه خواهد بود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: