کد خبر: 31939
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 08 آذر 1396 - 08:51

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

 بازدید فرمانده سپاه کهگیلویه و بویراحمد از کتابخانه مرکزی

منبع : لیزنا
 جهانگیر انصاری جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با سرپرست کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد با برشمردن اهمیت حوزه فرهنگ، فعالیت در این حوزه را کاری ایثارگرانه عنوان کرد.
 بازدید فرمانده سپاه کهگیلویه و بویراحمد از کتابخانه مرکزی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های کهگیلویه و بویراحمد، جهانگیر انصاری جانشین سپاه فتح استان، امیرعباس آسمند مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع‌مقدس استان، محمدلطیف ارجمند مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه استان و جمعی دیگر از مسئولان سپاه استان همزمان با هفته گرامیداشت بسیج، ضمن دیدار با یاسر رحیمیان سرپرست کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد از بخش دفاع‌مقدس کتابخانه عمومی آیت‌الله ملک‌حسینی یاسوج بازدید کردند.

یاسر رحیمیان در این دیدار ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: بسیج نهادی است که خیلی زود به شجره‌ای طیبه و تنومند، لشکری با اندیشه‌ای خدایی و تفکری پویا و سازنده تبدیل شد و بزرگترین حماسه‌ها را در این مرز و بوم رقم زد که شهدای بسیجی دوران هشت سال دفاع‌مقدس و شهدای مدافع حرم از نمونه‌های آن است

 وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج کتابخانه‌های عمومی استان تصریح کرد: در این پایگاه به مناسبت‌های مختلف به ویژه هفته دفاع‌مقدس و هفته بسیج، برنامه‌های متنوع فرهنگی نظیر تجلیل از ایثارگران و بسیجیان شاغل در کتابخانه‌ها به همراه فرزندان شهداء، روایتگری دفاع‌مقدس، نشست‌های کتابخوان و معرفی و جمع‌خوانی کتاب‌های بخش دفاع‌مقدس برگزار می‌شود.

 جهانگیر انصاری جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد نیز ضمن تقدیر از عملکرد کتابخانه‌های عمومی استان در ترویج ارزش‌های دفاع‌مقدس، فعالیت‌های فرهنگی را کاری ایثارگرانه نامید و بیان کرد: دشمنان قسم خورده این نظام، از جنگ رو در رو و نظامی ناامید شده‌اند و به جنگ و شبیخون فرهنگی با استفاده از تکنولوژی‌ها و نرم‌افزارها از طریق سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی روی آورده‌اند و با فرافکنی اخبار و وارونه جلوه دادن واقعیت‌ها در فضاهای مجازی به دنبال اغفال جوانان ما هستند؛ به همین خاطر است که انجام فعالیت‌های فرهنگی را کاری ایثارگرانه می‌دانم.

 امیرعباس آسمند مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع‌مقدس کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار با اشاره به آماده‌سازی دانشنامه دفاع‌مقدس این استان تصریح کرد: بیش از یک میلیون سند در استان جمع‌آوری شده و با توجه به تعامل و همکاری فرهنگی بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع‌مقدس و اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان، چند نسخه از این دانشنامه در اختیار کتابخانه های عمومی قرار خواهد گرفت تا مراجعین به کتابخانه‌ها و پژوهشگران حوزه دفاع‌مقدس از آن استفاده کنند.

 محمدلطیف ارجمند نیز در این دیدار با تقدیر از همکاری‌های اداره کل کتابخانه‌های عمومی با بسیج دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: با همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان بیش از ۳۳۰ بسیجی دانش‌آموز به عضویت رایگان کتابخانه‌های عمومی درآمدند و هچنین بیش از ۷۰۰ جلد کتاب توسط این اداره کل به بسیج دانش‌آموزی واگذار شده است.

 گفتنی است در پایان این دیدار، مسئولان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از تلاش‌های سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان با اهدای لوح تقدیر کردند و از بخش دفاع‌مقدس کتابخانه عمومی آیت‌الله ملک‌حسینی یاسوج بازدید کردند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: