کد خبر: 32034
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 15 آذر 1396 - 20:39

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

اهدای ۲۰۰ جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی استان یزد

منبع : لیزنا
غلامرضا کارگر شورکی، نویسنده میبدی در دیدار با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد، ۲۰۰ جلد از کتاب‌های خود را به کتابخانه‌های عمومی استان اهدا کرد.
اهدای ۲۰۰ جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی استان یزد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، غلامرضا کارگر شورکی، نویسنده مطرح میبدی در دیدار با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد، ۲۰۰ جلد از کتاب‌های خود را به کتابخانه‌های عمومی استان اهدا کرد.

این نویسنده مطرح استان در دیدار با رقیه دوست فاطمی‌ها، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی یزد از تلاش‌های کتابداران تلاش‌گر استان قدردانی کرد و حرفه کتابداری را شغلی فرهنگ‌ساز و تأثیرگذار دانست.

وی در این دیدار از کتاب‌های خود با عنوان «شبیه‌های شاد» و «مدیریت علم و هنر» ۲۰۰ نسخه به کتابخانه‌های عمومی استان اهدا کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد نیز با تشکر از حضور کارگر شورکی در اداره کل کتابخانه‌های استان، اقدام وی را در اهدای کتاب‌هایش ستودنی دانست.

گفتنی است، غلامرضا کارگر شورکی، استاد دانشگاه و از نویسندگان مطرح میبد است که سابقه کار کتابداری در کتابخانه‌های شهرستان میبد را نیز در کارنامه شغلی خود دارد. وی تاکنون چهار عنوان کتاب به نام‌های چشمه‌های اشک، شبیه‌های شاد، پرواز سه کبوتر و مدیریت علم و هنر را تألیف کرده و کتاب پنجم وی با عنوان «قایق و مین» در دست چاپ است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: