کد خبر: 32171
تاریخ انتشار: یکشنبه, 26 آذر 1396 - 09:55

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

 برگزاری جلسه شورای اجتماعی محله و بازدید دانش‌آموزی از کتابخانه‌های عمومی مشهد

منبع : لیزنا
به همت کتابداران کتابخانه‌های عمومی باقرالعلوم(ع)، امام حسن عسکری(ع) و شهید باهنر مشهد مقدس جلسه شورای اجتماعی و بازدید دانش‌آموزی از کتابخانه‌ها انجام شد.
 برگزاری جلسه شورای اجتماعی محله و بازدید دانش‌آموزی از کتابخانه‌های عمومی مشهد

 به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی، به همت کتابداران کتابخانه‌های عمومی باقرالعلوم(ع)، امام حسن عسکری(ع) و شهید باهنر مشهد مقدس جلسه شورای اجتماعی و بازدید دانش‌آموزی از کتابخانه‌ها انجام شد.

 برگزاری جلسه شورای اجتماعی محله با موضوع کتاب و کتابخوانی در کتابخانه شهید باهنر

 مسئول کتابخانه شهید باهنر مشهد با اعلام این خبر گفت: جلسه شورای اجتماعی محله، به میزبانی کتابخانه شهید باهنر و با حضور دبیر شورا، نماینده فرهیختگان، نماینده پیشکسوتان محل، رابط پایگاه بهداشت و جمعی از علاقه‌مندان برگزار شد .در این نشست با تأکید بر نقش خانواده در ایجاد عادت به مطالعه، شیوه‌های ایجاد میل به کتابخوانی و عوامل مؤثر در این حوزه مطرح شد. نقطه آغازین علاقه به کتاب و کتابخوانی خانواده است و به‌طور طبیعی والدین علاقه‌مند به کتاب، فرزندانی دوستدار مطالعه خواهند داشت.

بازدید دانش آموزان از کتابخانه عمومی امام حسن عسکری(ع) روستای عسکریه

 مسئول کتابخانه عمومی امام حسن عسکری (ع) در این خصوص گفت: در راستای انس و آشنایی هرچه بیشتر کودکان با فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، دانش آموزان مدارس و کودکان مهد با حضور در کتابخانه امام حسن عسکری (ع)،‌ از بخش‌های مختلف این مرکز فرهنگی بازدید کردند. اجرای قصه‌گویی و کارگاه کاردستی بخشی از برنامه‌های این بازدید بود.

 بازدید دانش آموزان مهدکودک عطرین و دبیرستان عطیه از کتابخانه عمومی باقرالعلوم (ع)

 مبارکه صولتی، مسئول کتابخانه باقرالعلوم (ع) با اعلام این خبر گفت: کودکان و خردسالان مهدکودک عطرین ضمن حضور در کتابخانه و بازدید از بخش‌های مختلف آن، از برنامه خوانش کتاب توسط کتابدار و مربی بهره‌مند شدند و کتاب‌هایی متناسب با رده سنی آن‌ها، در اختیارشان قرار گرفت تا ساعاتی را با کتاب سپری کرده و خاطرات خوشی از حضور در کتابخانه برایشان ثبت شود.

 وی افزود: همچنین دانش آموزان دبیرستان عطیه ضمن حضور در کتابخانه و بازدید از بخش‌های مختلف آن، طی کلاسی آموزشی با شیوه استفاده از منابع مرجع آشنا شدند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: